Mamman til Daniel:) Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 er 9+0 i dag og hele forrige uke var jeg kjempe kvalm hele tiden, og kastet opp alt jeg fikk i meg. Spesielt i helgen var det veldig ekstremt.. men i dag,mandag, er all kvalmen borte..(ikke det at jeg klager).. men syns jeg det er litt rart, og skremmende at den bare kan forsvinne sånn så fort, når jeg var så dårlig i helgen... Noen som har opplevd det samme?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 E d ikke deili? :-)) Du e jo råheldi som slæppe gå hele 1.trimester me kvalme :-) D e helt vanli å at symptoman kommer å går ;-) Kos dæ masse de dagan du føle dæ bra du :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå