Gå til innhold

kvalmen som plutselig forsvant...litt redd


Anbefalte innlegg

Skrevet

er 9+0 i dag og hele forrige uke var jeg kjempe kvalm hele tiden, og kastet opp alt jeg fikk i meg. Spesielt i helgen var det veldig ekstremt.. men i dag,mandag, er all kvalmen borte..(ikke det at jeg klager).. men syns jeg det er litt rart, og skremmende at den bare kan forsvinne sånn så fort, når jeg var så dårlig i helgen...

 

Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

E d ikke deili? :-)) Du e jo råheldi som slæppe gå hele 1.trimester me kvalme :-)

 

D e helt vanli å at symptoman kommer å går ;-) Kos dæ masse de dagan du føle dæ bra du :-)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...