November nurk, i Desember Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har hørt noe snakk, om dette her. (høyt "belte" som skal dekke magen, når enn bretter opp for amming. Og praktisk å bruke, som trøye forlenger. kan vist dras over buksen, slik at det ikke syns at, en har droppen en kapp eller to) Poenget er hvor får jeg tak i en. Og hva koster det??
Laban og Labolina Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Kanskje du kan bruke Bellyband? Det er et bredt belte/tube som man bruker som gravid-og som dekker bukselinningen og magen. Og som er stramt nok til å holde bukser og skjørt oppe. Søk på belly band på nettet. (Eller magebelte for gravide) Fant noen på barnetrend.no til rundt 200 kr. http://www.barnetrend.no/index.php?main_page=index&cPath=16&sort=20a&page=2
November nurk, i Desember Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 takker. da skal jeg se på det
November nurk, i Desember Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2008 ps: noen erfaringer på området? er det en ide å kjøpe sånn?
Madamina Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Det var lurt. Det har de på Polarn og Pyret. Håper de har det enda. Jeg foorstod ikke helt hva det var. Genialt
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 Hvorfor har ingen fortalt om dette før!! Dette er jo virkelig genialt, skal løpe å kjøpe i morra:-D
November nurk, i Desember Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. juni 2008 skal nok skaffe meg ett jeg å! så litt på disse på nett. utsolgt.også litt usikker på str. må vel finne meg en butikk.
BITO Skrevet 21. juni 2008 #10 Skrevet 21. juni 2008 Jeg kjøpte på Ellos (99kr). Ett svart og ett hvitt! Akkurat nå bruker jeg det for å "forlenge" genserene mine. Har også bukser hvor øversete knappen er blitt åpnet i det siste;) og er genialt for det! Har faktisk ikke tenkt på det i forhold til amming, men så klart det vil også være kjempe lurt her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå