Gå til innhold

Frustrert§!!!!!!!!!!!!!!! Litt langt

Anbefalte innlegg

Skrevet

åååå nå er jeg er lei... _Mini (11uker) legger seg helt greit kl 1930 - kjempetrøtt!! Men våkner igjen etter 20 minutter så må han vugges i søvn.. begynnner å tære på armene dette her.... Sovner kanskje i armene men med en gang han blir lagt i senga er det kaving og grynting og hvert fall ikke soving! Sånn har det vært de siste kveldene nå.. sovner til slutt rundt 22-2230 tiden. (Eneste pluss er at han sover litt lenger før han skal ha mat da). I dag orker jeg ikke bære han rundt så nå sitter han i vippestolen sin og er lys våken. *hvordan skal det bli rutiner på denne måten..? Att på til så føler jeg meg litt som en alenemamma... Samboer holder på med et stort prosjekt så han er dritsliten hver dag og sovner på sofaen med en gang han kommer hjem. Prøver å få han til å skifte en bleie men da er det alltid en eller annen unnskyldning,. Gleder meg til han skal ha ferie om 2 uker så kanskje armene mine kan få litt fri... Ååååblir så sliten av dette her.,.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akkurat samme problemet her....:/

*sliten*

Skrevet

Rådet mitt er å ikke stresse med rutiner så tidlig. Selv om det kan være kjipt å ha en bebi oppe hele kvelden så er det bedre å innfinne seg med det istedet for å slite seg ut med å prøve å legge han.

Hoss oss har vi aldri fremprovosert noen rutiner, men de kom av seg selv rundt 3 mndr. Da begynte han gradvis å bli trett tidligere og tidligere, fra å ha lagt seg samtidig med oss og ammet annenhver time til å sovne kl 21, kl 20, kl 19 og nå sover han kl 18. Vi har bare lagt han når han er trett og gikk også å bysset masse i starten pga sutring. Etterhvert finner de rutiner selv. Tror det gjelder for de fleste.

Jeg trodde heller aldri jeg skulle få en baby som sovnet kl 19, men nå nyter jeg egentiden og har ikke stresset et sekund med det.

Håper det går slik for dere også da:) Hold ut selv om det er slitsomt!

Skrevet

Så deilig å høre ... :) gleder meg til det. Nå kom samboer hjem og han hadde fått høre at jeg gleder meg til ferien å ikke være alenemamma så nå sitter de på sofaen sammen og pludrer.. deilig med litt fri for meg :)

Skrevet

Mini her var våken til ca 23.00 hver kveld til han var værtfall 6 uker. Etter det var det 21.00 i mange måneder før vi klarte å skyve det frem til 20.00. Uansett ikke stress med hverken det ene eller det andre, det ødelegger ofte mer for dere enn det gjør godt!

Lykke til!

Skrevet

Å så heldig du er!

Her er det også "alenemamma" tendenser for tiden, mannen jobber dobbelt en periode nå for å sikre de mnd som han muligens ikke får bhg plass. Litt ensomt å være så mye alene (nesten så jeg vekker Jakob for å kose litt:) NEEEIDA...)

Skrevet

Gutten min er like gammel som din og vi sleit med det samme før. Vi begynte å komme inn på rett spor men så hadde jeg en sløvuke der jeg bysset og dullet han og babyer er jo skikkelige vanedyr. Jeg har aldri stresset med rutiner da det meste har kommet av seg selv,men man må få lov til å være litt konsekvent også...

Dette høres kanskje litt strengt ut, men jeg tok han ikke opp da han skreik men jeg prøvde å roe han i sin egen seng ved å hysje,synge og stryke han. Snakket litt til han å og til slutt roet han seg og nå har vi ikke det problemet lenger (han har vært flink i 1 uke da..hehe). Jeg begynte også å legge han litt tidligere (kl 1900) for han roet seg fortere ned da. Han kan finne på å sutre litt men det er ikke mange minuttene. Vi koser også masse før han legger seg. Han ligger i armene mine mens jeg synger og koser med han:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...