Gå til innhold

I dag har jeg utfordret megselv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg den sykkelhengeren som de har medlemstilbud på på coop'en :-)

Og daaa... er det vel bare å ta den i bruk, tenker jeg. Til og fra barnehagen med to små - oppoverbakke til himmels begge veier :-D Normalt sett kunne sånt noe stått ganske lenge (10 år.. sånn ca.) i garragen mens jeg kvinnet meg opp til å bruke den - men de to søte små har enorme forventninger til så gøy dette skal bli. Så da er det vel bare å trø i vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinn deg opp og trø ivei! Det er kjempegøy sier min sønn på 3 år!

Vi kjøpte på G-sport, dagstilbud før helgen. Det er bare min mann som har prøvd den med eldstemann foreløpig, men begge var begeistret.

Så nå er det bare meg som holder igjen før det blir to gutter inni, - 10 mnd han er litt for liten!? Men pappaen vil ut å sykle i permisjonstiden som starter på fredag....

Lykke til med trøingen!!

Skrevet

Så tøff du er! Det er vel en broket forsamling transportmidler hjemme hos deg nå? Jeg ser for meg de to søte med hjelm oppi vogna mens du tråkker i vei til himmels ;-)

Skrevet

Hvor tøff jeg er gjenstår å se :-D Nå har vi bil i forskjellige varianter, motorsykkel og sykkelvogn :-) I dag kostet dieselen 14 kroner her i distriktsnorge - og da synes jeg det koster veldig mye (ikke at jeg har noe som bruker diesel) Kun en kan være med i slengen på motorsykkelen og det tar jo evigheter å få kledd på seg alt - så da ble jeg helt inspirert på sykkelvognen.

Jeg håber du ikke ser for deg i ånden meg som tråkker til himmels begge retninger med de små i vognen :-) Det er intet vakkert syn etter mange lange kvelder med altfor mange reker og majones smørbrød.

Skrevet

Klabert at det snart blir sykkeltur på dere nå. Det går ikke an å drøye for lenge med to små som venter spent på den flotte turen.

Tråkk i vei du, og tenk på all bensinen du sparer, for den er nesten like dyr som dieselen! Og så forsvinner restene av reker og majones mens ungene koser seg.... :-))) Slikt kaller man vinn vinn

Skrevet

Oj, så flink du er! Gratulerer med ny henger!

Har tenkt å kjøpe sånn sykkelhenger selv jeg, for jeg er litt sånn syklete av meg. Det er bare det at jeg ikke klarer å bestemme meg for hvor mye jeg skal legge i det. Har veldig lyst på en fin en som kan brukes som både sykkelvogn, bagasjevogn, barnevogn OG pulk. Men det er nok ikke akkurat noe sånt medlemstilbud på den saken, nei... hadde forresten ikke gjort noen forskjell for jeg er nok ikke medeier i den der coop'en heller.

Og hvor mye får vi brukt pulken tro? Kommer jeg til å angre til vinteren hvis jeg ikke kjøper den med pulk?

Ja så her sitter jeg da. På gjerdet. Enn så lenge;-)

God tur!

Skrevet

"Så tar vi sporveien, helt opp til himmelen,

med Gud som sjåfør, og Jesus konduktør.

Det går så lett lett lett,når man er sykkelhenger frelst,

Halle- Hallelu - HALLELUJAAAAAAAAAAAAAAA"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...