Gå til innhold

TUI fly Nordic??reisetrille!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har reist med dem og fått ha trilla med til gaten??finner ikke ut av det..kundesenteret er stengt for dagen.skal reise til Bulgaria fra Gardemoen 25.juni!:-)med ei tulle på 7mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det går helt fint. Tui er en star tour greie og de vet å behandle barnefamilier. Vi har nettopp reist med dem, tok trillen til gaten begge veier. Du får bare med merkelapp ved innsjekk.

Skrevet

å herregud,nå ble jeg gla:-) trilla veier 5,5kg.trodde det vanskeligste ble når jeg skal gjennom sikkerhetskontollen..hvordan gjorde dere det?

Skrevet

tok det lang tid før dere fikk den når dere var framme?

Skrevet

Den kommer like fort som bagasjen, men noen ganger på eget bånd rett ved siden av. Det vet de på flyet, varierer litt på flyplassene. På gardermoen fikk vi den igjen på samme bånd som bagasjen. Den må kunne slås sammen og kjøres gjennom scanneren men mange med ganske store triller fikk de igjennom der så det skal gå helt fint. T.o.m. en snerten dypvogn gikk igjennom så det meste er mulig, bare ikke de aller største.

Skrevet

ok.det hørtes bra ut!da skal det går bra tenker jeg!:-)

Skrevet

har ei carena free som jeg vurderer å ta med..den er 86cm brei..noen som vet max bredde på ting som skal gjennom den scanneren??

Skrevet

Noen ganger godtar de det, andre ganger ikke. Kommer vel sikkert litt ann på hvor mange andre som vil ha med trille. Er jo begrensa hvor mange de kan ta med inn i flyet... Så du bør ikke belage deg på at du får lov. Da vi reiste med dem i fjor, var det flere som ble nekta. Just as you know...

Skrevet

ok.nei,hadde ikke tenkt å ta vogna inn i flyet;-) men får forhåpentligvis ha den til gaten.bare usikker om jeg skal ta carenaen eller mclarentrilla!det er ikke full liggestilling på trilla,hjulene er små og liten bagasjeplass.super som shoppetrille,men tror den er mindre praktisk som sydentrille;-) bortsett fra at den er lett da!carenaen er jo større,mer romslig.

Skrevet

Ok. Da er det nok ikke noe problem. Mange som mener de skal ha den med på flyet og, skjønner du. :)

Da ville jeg nok gått for Carenaen. Vi var på Mallorca i fjor, og da hadde vi med en Carena Easy. Var super!

Skrevet

ok!jeg har målt..den er 63cm brei,ikke 86cm som jeg skrev tidligere!!går litt i surr her.den veier forresten 13kg..den er jo litt større enn easyen,men troooor den er bedre en den lille trilla!;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...