Gå til innhold

Nå har det begynt!!! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått et par timer med rier nå - varer ett min. og er mellom 7-10 min mellom dem... Spennende!!! Endelig skal vi snart få møte det etterlengtede lille nurket vårt! Håper bare ikke det stopper opp eller noe - men kjenner at dette er noe helt annet enn alle andre "forvarslene" og maseriene jeg har hatt.

 

Kanskje kommer det en fødselshistorie her etterhvert :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så spennende :) Når har du termin???

Lykke til!!!!!!!!

Hold oss oppdatert da :)

Skrevet

Ooooooh, kjempespennende!!

Lykke masse til :-D

Skrevet

er 8 dager over nå.. så bebisen er hjertelig velkommen :)

 

tusen takk for lykkeønskinger!

Skrevet

oi,så heldig du er da:-) Sitter selv her med murringer å håper at det skal bli noe mer...Ønsker deg LYKKE TIL!

Skrevet

jeg vil åååå, hehe.. neida, jeg har ikke tid før neste uke... hihi...

men masse lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...