BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Har gått et par timer med rier nå - varer ett min. og er mellom 7-10 min mellom dem... Spennende!!! Endelig skal vi snart få møte det etterlengtede lille nurket vårt! Håper bare ikke det stopper opp eller noe - men kjenner at dette er noe helt annet enn alle andre "forvarslene" og maseriene jeg har hatt. Kanskje kommer det en fødselshistorie her etterhvert
dulille junivenn Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Å så spennende Når har du termin??? Lykke til!!!!!!!! Hold oss oppdatert da
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2008 er 8 dager over nå.. så bebisen er hjertelig velkommen tusen takk for lykkeønskinger!
lip smacker Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 oi,så heldig du er da:-) Sitter selv her med murringer å håper at det skal bli noe mer...Ønsker deg LYKKE TIL!
enik<3M06&L08<3 Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 jeg vil åååå, hehe.. neida, jeg har ikke tid før neste uke... hihi... men masse lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå