Gå til innhold

Baby og reising.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min familie skal til syden i julen og lurte på om jeg ville være med, med sønnen min som kommer i september. Er det for tidlig etter et KS inngrep å fly 3-4 mnd etterpå? Og barnet da? Er det sikkert å ta med seg en baby på 3-4 mnd på tur til syden? Må han ha noen vaksiner eller noe?

 

Tar imot svar med åpne armer!!!

 

Hilsen rådvill...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vaksiner vet jeg ikke noe om, men det vet de på helsestasjonen:)

Babyen kan iallefal fint være med til syden, fordelen er jo at du trenger ikke tenke på mat... den har du jo med;) om du skal amme, om ikke har du morsmelkserstatning...

Også må du selvfølgelig passe på solen osv... ellers er det ikke noe prob.

Min var på samme alder da vi var i sri-lanka... eneste problemet var fly reisen..DET var slitsomt:p

Skrevet

Ja, det tror jeg. Men det er jo LITT lenger til Sri Lanka enn til Gran Canaria. Hehehe. Og bebisen din hadde det fint på tur? Har du no tips eller noe du kan dele med meg? Er litt skeptisk, men det er nok ikke værre enn å være hjemme :) Hva betalte du for å ha med bebisen? Har hørt at det er gratis for barn under 3 år? Hadde du med vogn og alt da eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...