TusseMor07&09&14 Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Det har vært spurt etter deg flere ganger her inne, så du har vært savnet:o) Har du bare koset deg og nyti livet du eller? Jeg lurer på hva du får opp på meg nå jeg. Du fikk jo opp graviditet på meg i mars eller mai, men det har dessverre ikke slått til. Nå har jeg begynt på wild yam og håpet det skulle klaffe denne perioden, men nå tror jeg jammen tanta er på tur hit igjen:o( Ikke 100% sikker, men 90%...Det positive er eventuelt at WY kan ha minsket syklusen fra rundt 45 til litt over 30 dager da... så det er jo bra, men jeg blir litt engstelig for at vi skal slite for å få til et barn til jeg... ser du noe på meg? Når vil neste graviditet inntreffe? Og hvilke kjønn og hvor mange får du opp nå? Det var koselig å se deg igjen her inne:o) Håper alt står bra til med deg! klem:o)
TusseMor07&09&14 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. juni 2008 Fødselsdatoen er forresten 041081 mannen min sin er 201277
TusseMor07&09&14 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 041082 skulle det stå på meg;o)
TusseMor07&09&14 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2008 opp igjen... Nå har tanta kommet forresten... ikke helt for fullt enda,men det er nok rett rundt hjørnet;o)
Mamalari Skrevet 18. juni 2008 #12 Skrevet 18. juni 2008 Hei:) Koselig og høre at jeg har vært savnet da;) Har vært ganske langt nede i det siste. Manglet helt energi. Trodde det skulle gå over etter et par dagers hvile, men trengete heller et par måneder.. Hehe.. Synd og høre at det ikke har klaffet enda. Får opp at du vil få ei jente og at du vil bli gravid i juli/august. får opp 3 barn en gutt og to jenter
TusseMor07&09&14 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 18. juni 2008 Takk for hjelp med dytting Leie;o) Og tusen takk for svar mamalari... Huffameg:o( Så kjedelig at du fikk deg en knekk da! Jeg skjønner deg veldig godt! Har spådd litt med pendel og sånn selv, men har rett og slett ikke orket det mer pga det er så mange som spør, og så vil man så gjerne, men så ender det med at man blir så sliten, så sliten... Og du var jo superaktiv LENGE! Så at du ble sliten har jeg virkelig stor forståelse for altså! Godt å høre at du er på bedringens vei da! ) Hmmmm.... kjenner jeg får litt panikk nå da, for jeg har søkt meg inn på skole fra høsten vet du, og får jeg ikke positiv test før jeg eventuelt får tilbud om studieplass i juli, så blir det vel studier...blir jeg gravid før det så fortsetter jeg i jobben min... kjenner at jeg synes det er litt skremmende å skulle studere OG bli gravid... er redd økonomien går til dadundas da:o( Ser du noe på det??? Tusen takk for svar:o) klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 18. juni 2008 dytter opp før jeg tar kvelden:o)
TusseMor07&09&14 Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 19. juni 2008 Dytter opp før jeg legger meg for kvelden...
Mamalari Skrevet 20. juni 2008 #20 Skrevet 20. juni 2008 jeg kan snakke ut av erfaring, siden jeg fikk sønnen min under studiene. Hvis du velger å studere, så rekker du og studere i 6mnd, som er kravet for og motta fødselsstipend. Da vil du motta penger i fra lånekassen. Så klart er det nok ikke like mye som du ville ha fått i foreldrepenger. Men jeg synes det var mer enn nok til og klare seg med. Uansett så selv om jeg får opp gravidtet da, så er det jo ikke sikkert det stemmer. Men føler det vil gå greit økonomisk for dere fremover. Helt normal inntekt. Ikke noe dere vil slite med, men ser heller ikke stor overflod. Som sagt helt grei:)
TusseMor07&09&14 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #21 Skrevet 20. juni 2008 det blir 12000 mindre imnd for oss, så da blir man jo litt bekymret vettu... så det er veldig stor overgang for oss, og veldig skremmende siden vi sitter med hus osv. Men det skal bli deilig å komme igang med studier og:o) Godt å høre at du tror det vil gå gret da:o) Håper det med graviditet stemmer og;o) hihi Ha en god helg! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå