Gjest Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Emilie elsker å sitte i vippestolen å ser på tv... men hvor lenge kan hun sitte i den....??? sovner også innimellom....
vipsen*en av hver* Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 de sitter vel ikke oppe?? min jente på 12 uker ligger i den endel.. sovner og oppi der.. men de skla jo også ligge flatt på gulvet så de kan lærer seg på rulle rundt
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 nei ho ligger i den, sitter litt opp innimellom.... hun ligger mye på gulvet nå etter vi kjøpte treningsmatte )
Labambie Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Fikk beskjed på helsestasjonen at når de er såpass store sier de ifra selv når det er nok... Mi satt i babybjørn vippestolen (den kan ikke legges helt ned) fra hun var 10 uker,da satt hun en 15 minutter av gangen... Nå er hun 5 mnd og sier ifra når hun er lei... Er du usikker så ring helsetasjonen heller du!
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 jepp... skal jo på 3mnd kontroll i morgen, hehe... så egentilig ikje noe vits i å spøre her, menmen... hehe. hun sier iallefall ifra, det skal være sikkert... hehe
Labambie Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Iiiiiik!!! Lykke til med vaksinene!!! Misunner deg ikke kan du si.. Vi skal ta vaksine igjen nå om halvannen uke.... Men fy.......... Jeg følte meg som verdens verste mamma.. Og sånn som jeg grein.... *sukk*
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 hehe.. sabmbo skal heldigvis være med på kontrollen.. men gleder meg ikje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå