Gullspire 2 Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Noen flere som snart er i uke 38 og hodet ennå ikke har festet seg??? Trodde dette skjedde noe tidligere jeg...Hva kan det tyde på? At man må gå lenge over tiden??
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 når jeg var på kontroll forrige uke hadde ikke hodet festet seg.. da hadde jeg passert uke 38.. min søster sin baby festet seg ikke, og hun begynte fødselen på sin termin dato, så det har ikke noe å si når du kommer til å føde:-D Alt til sin tid;)
Vertigo Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Hodet trenger ikke feste seg før fødselen. Ingen av mine to gjorde det. Første kom 7,5 uker før termin, og nr to 15 dager før.
aevum Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Er 38+1 i dag, og hodet er langt ifra festet... Han ligger vendt med hodet ned, men kjenner tydelig at hodet ikke er festet. Skal på kontroll hos legen i dag, hun ville ha meg inn en ekstra gang for å sjekke at det hadde festet seg. Dette er barn nr 2, og da kan det visstnok ta litt lengre tid før hodet fester seg pga bedre plass i livmoren.
cille35 Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Det er en utbredt misforståelse at hodet må feste seg. Hos mange av oss er hodet ikke festet før fødsel, hverken med det første barnet eller det andre. Det handler om bekkenet ditt, hvor god plass du har osv.
murmel1 Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Hodet festet seg ikke før uti uke 39 hos meg. Legen virket ikke bekymret for det.
frupingu Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Jeg er i uke 36, å her ser det ut til at hode er godt festet.
Binne Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Jeg er 41, 2 i dag og hodet hadde ikke festet seg i går, da jeg var hos legen. Når vannet går er det større sjans for at det setter seg fast da.... har jeg hørt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå