Gå til innhold

Festing av hodet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som snart er i uke 38 og hodet ennå ikke har festet seg??? Trodde dette skjedde noe tidligere jeg...Hva kan det tyde på? At man må gå lenge over tiden??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare svare for forrige sv.skap,da festa hodet seg ikke før uti uke 38,og jeg fødte på termindagen.

I uke 37 låg han i tverrleie/seteleie,så det er fullt mulig at du føder på termin selv om ikke hodet er festet enda.

Trenger faktisk ikke skje før i siste liten liksom:-)

Skrevet

hodet fester seg kun hos 1.gangs fødende. De andre gangene festes ikke hodet, men ligger ned i "fødeklar" posisjon. hodefesting skjer fra uke 36. til 39.sånn gjennomsnittlig!

lykke til med fødsel. jeg har 2 nydelige og prøver på nummer 3!venter spent på pos test om en uke ca!

Skrevet

Fester hodet seg kun hos førstegangsfødende?? Det visste jeg ikke... Er nå snart i uke 40, var hos kontroll hos jm i forrige uke, og da sjekket hun om hodet var festet. Og hun visste da at jeg har en sønn fra før....

Hodet var ikke festet, men lå i rett posisjon, sa hun.

Skrevet

ja, det var det jeg sa, hodet ligger i rett posisjon, men blir ikke festet slik det gjør hos førstegangsfødende.

lykke til med nummer to

Skrevet

jo det kan det faktisk, men som oftest fester det seg ikke før man er i fødsel og det gjør det overhodet..

min søster har fått to, og begge festet seg noen uker før termin

Skrevet

Var på kontroll i dag er i uke 38+3 og hodet var ikke festet! Det er ikke på alle at hodet fester seg sa min jordmor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...