Gullspire 2 Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Noen flere som snart er i uke 38 og hodet ennå ikke har festet seg??? Trodde dette skjedde noe tidligere jeg...Hva kan det tyde på? At man må gå lenge over tiden??
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Kan bare svare for forrige sv.skap,da festa hodet seg ikke før uti uke 38,og jeg fødte på termindagen. I uke 37 låg han i tverrleie/seteleie,så det er fullt mulig at du føder på termin selv om ikke hodet er festet enda. Trenger faktisk ikke skje før i siste liten liksom:-)
smurf 77 * har født Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 hodet fester seg kun hos 1.gangs fødende. De andre gangene festes ikke hodet, men ligger ned i "fødeklar" posisjon. hodefesting skjer fra uke 36. til 39.sånn gjennomsnittlig! lykke til med fødsel. jeg har 2 nydelige og prøver på nummer 3!venter spent på pos test om en uke ca!
Gulp Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Fester hodet seg kun hos førstegangsfødende?? Det visste jeg ikke... Er nå snart i uke 40, var hos kontroll hos jm i forrige uke, og da sjekket hun om hodet var festet. Og hun visste da at jeg har en sønn fra før.... Hodet var ikke festet, men lå i rett posisjon, sa hun.
smurf 77 * har født Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 ja, det var det jeg sa, hodet ligger i rett posisjon, men blir ikke festet slik det gjør hos førstegangsfødende. lykke til med nummer to
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 jo det kan det faktisk, men som oftest fester det seg ikke før man er i fødsel og det gjør det overhodet.. min søster har fått to, og begge festet seg noen uker før termin
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Var på kontroll i dag er i uke 38+3 og hodet var ikke festet! Det er ikke på alle at hodet fester seg sa min jordmor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå