Gå til innhold

Baby på konsert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to billetter på Bruce Springsteen i juli... Noen som vet om det er mulig ha med barn inn på Valle Hovin? Tenkte på å stå helt bakerst, å ha øreklokker til gullet (6 mnd).Går det an å ha med vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*huff*

Sikkert mange fulle mennesker der, som kanskje ikke tar hensyn... I mine øyne har nok dere det kjekkere uten barnevogna, og mini har nok definitivt mer glede av å være hjemme...

Mye bråk, blinkende lys og masse mennesker... HAn overlever nok, og får neppe noe skade av det.. men tror nok ikke han har så mye glede av det heller.

Da mini min var 6mnd så var han iallefall ikke noe interessert i å ligge stille i vogna.. og om jeg skulle få festet fast øreklokker på han hadde jeg måtte teipet de på... han hadde nok kastet de rett av seg..

Det er deres valg, men jeg hadde nok latt barnet være hjemme/hos barnevakt.

Skrevet

Ehhh,jeg tror nok ikke du skal gjøre det...Han er sikkert ikke så ivrig etter å ha på øreklokker.Og det er jo GRUSOMT høy lyd..Så jeg anbefaler deg IKKE gjør det..Kan igrunnen ikke finne noen gode argumenter for at du skal gjøre det!!!Du ville ialletilfelle både få kommentarer fra vakter og personer tror jeg...

Lurere å finne en barnevakt de timene dette pågår...

Skrevet

Ja, det bør gå fint, men det kan jo bli ganske fullt.

For noen år siden var det et bilde av en baby med øreklokker som var med mamma og pappa på konsert, eller kanskje det var en festival.

Skrevet

Barnevakt er ikke et alternativ, da vi ikke bor i Oslo, og ikke kan reise så langt uten barnet. Har heller ikke noen som kan passe barnet i Oslo når vi er konsert... Jeg heller jo mest til at vi ikke skal dra, men så har jeg å veldig lyst på konsert... Derfor jeg tenkte litt på den løsningen.

Skrevet

Tror ikke jeg ville ha hatt med et så lite barn på konsert. Det kan bli trangt, varmt og høyt! Noe annet med festival, for da kan man sitte langt unna, og det er mer fritt. Jeg tror jeg skal ta med meg jenta mi på konsert neste år (3 år), det er et band hun liker veeeldig godt, så jeg vet hun vil ha glede av det...

Men du kan jo ringe arrangøren og høre hvordan det er ...?

Skrevet

Det hadde ALDRI jeg gjort iallefall... Er mye folk på slik konserter, de varer i det uendelige, dritafulle folk, lyden er umenneskelig høy osv. Ungen din overlever nok, men du må regne med å få kommentarer fra både vakter og andre personer.

Skrevet

whaaat? seriøst? tenker du virkelig på å ha med en BABY på Konsert??? de to ordene hører ikke sammen..hva tenker du med?

Skrevet

Samme som deg tenker jeg, hjernen... Som jeg skrev lenger opp, så blir vi sikkert hjemme. Men det er jo en gang slik da, at når man har kjempelyst til noe, så vurderer man om det finnes flere alternativer... Det må jo være lov å spørre om noe, uten slike innlegg... At du mener at det er uansvarlig er helt greit det, men da kan du kanskje heller skrive det? Jeg la ut innlegget for å høre om det var noen som hadde gjort det, og kunne si om det var greit eller ikke å gjøre det...

Skrevet

Hold dere hjemme!

Signerer de andre som sier at baby og konsert ikke hører sammen!

Skrevet

Hehe, her kommer det et svar fra en mamma som ikke ser det gale i det;) Valle Hovin er jo som kjent utendørs, og så lenge du vil stå bakerst,ved utgang, ikke oppi høytalere og sørge for at baby har på seg øreklokker, ser jeg ikke at det skulle være så ille. Også må du kjenne på begrensningene dine, gå fra konserten om det skulle bli for trangt/evt med for fulle mennesker rundt deg. Som sagt, er jo ikke verre enn at du går din vei;) Hva med å la baby ligge i bæresjal e.l? Vogn tar jo plass, og du vil heller ikke ha samme kontrollen.

Skrevet

Ille nok at du engang tenkte på det.

Skrevet

Takk for at du skjønte spørsmålet :) Valle Hovin er jo noe annet enn et trangt lite lokale... Om jeg skulle ha gjort det, så ville jeg ha stått helt bak, ved inngangen, og tatt de hensynene som du skrev... Så klart! :)

Skrevet

Jeg ville nok ikke tatt med meg baby på konsert. men går jo an å prøve seg på noe som Mindy79 sier, MEN, når det er sagt, så tviler jeg på at du ville få noe særlig ut av å være på den konserten! Har dere ikke en slektning, venninne eller noen som kan bli med dere til Oslo, og passe baby mens du er på konsert? Ellers tror jeg jeg ville venta til babyen er større, og da la barnet bli hjemme mens du drar på konsert.

Skrevet

Du kan jo ringe arrangøren å spørre? De kan sikkert komme med råd om det passer eller ikke.

I all verden, dere andre, er dere aldri ut på noenting? Har da sett babyer på konserter hundrevis av ganger! Kommer som sagt an på hva slags konsert det er.

Det er ikke alltdi slik at voksenlivet og barnelivet må være helt adskilt. Det går an å innvolvere barna i voksenlivet så lenge de ikke tar skade av det.

Skrevet

Hvorfor kan dere ikke ha barnevakt?

Skrevet

Jeg er så enig med Mindy79

Still dere langt bak (det er som regel ikke der alle de fulle pleier å være), bruk øreklokker og forlat konserten om dere føler det ubehagelig.

Skrevet

sist jeg var på Valle Hovin hadde det gått HELT fint å stå bakerst med barnevogn. Det er MANGE mennesker, ansvarlige foreldre, som tar med ungene på div. musikk festivaler og konserter. Så lenge ungen har på hørselvern går det bra :-)

Men sjekk opp med arrangøren om det er lov først. KOS dere!!!! Springsteen er jo ikke akkurat tung metal heller ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...