Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 jeg har.. ;D ser at det er flere her inne også.. gratulerer alle sammen!!
Fiffie venter nr 3 Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har! Jippi. Gratulerer til deg også!
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 hehe..du? hva er terminen din? jeg vet ikke helt hvordan jeg skal regne ut.. men syklusene mine er helt på bærtur..varierer fra 28 til 35 dager.. dag 32 i dag...
:*lillefru*:har født*: Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Gratulerer så mye med graviditeten, masse lykke til i svangerskapet )
ungmortil3 Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Testet meg posetiv den 16. Alltså igår. Hadde tatt 2 tester fra før av men strpen som kom var så lys at jeg ble usikker. Så måtte vente litt til med og ta enda en. Har regnet at jeg har termin 02.03. men blir vell kanskje ikke nøyaktig.
fjellrosa85 Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Et aldri så lite spørsmål Hvor sterk på plussen være for at den gjelds? Akkurat tatt en test, men den var så svak at tørr ikke håpe på noen ting... IKM i går el. dag (varierer litt på syklussen), men fortsatt ingen mens så krysser fingrene
Alma83 Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 JAAA!! Testet positiv i går, .... Kjempe glad!! Er ny bruker her... Min termin blir 24 februar i følge babyverden...
babeyh Skrevet 18. juni 2008 #10 Skrevet 18. juni 2008 er det et pluss så er det et pluss, den ene streken kommer kunn når man har hormonet HcG og den dannes fra morkaken,hvis den gir utslag da er man gravid. må vel også skrive at det kan være feil på testen også, bare å ta en ny test med urin som har vært i blæra helst over 6 timer, derfor morgenurin er best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå