Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnehagen har kjøpt en solkrem alle skulle ha felles. I dag fikk vi brev med flere beskjeder på, bl.a. at denne solkremen nå var oppbrukt, og det ville ikke bli kjøpt mer. Vi måtte begynne å smøre barna før de kom i barnehagen. Vi leverer sønnen vår halv åtte hver morgen. Den sitter da ikke en hel dag denne solkremen??? Kan de virkelig si dette?

Tenkte jeg skulle foreslå at å kjøpe selv, men det er vel kanskje ikke noe vits hvis de har bestemt seg for at foreldrene må smøre de selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg smører datteren min før hun går i bhg....og så har hun 1 solkrem stående på plassen sin (navnet selvfølgelig) som de smører henne med midt på dagen når de går ut etter mat.

Skrevet

da får de holde ungene inne. det er faktisk jobben dems å ta seg av barna og det innebærer at de SKAL smøre de når det er sol ute..

jeg har aldri hørt om noen barnehager som kjøper inn solkrem til barna..

der jeg jobber har barna med seg solkrem hjemmefra som vi smører dem inn i når de trenger det.

solkrem varer bare 2-3 timer så skal de smøres igjen

Skrevet

Barn MÅ jo smøres oftere enn 1 gang på morningen, så det må de ansatte gjøre i løpet av dagen.

Skrevet

her kjøper de inn solkrem hele sommeren... og de smører ved behov :D

 

 

Skrevet

solkrem holder ikke hele dagen nei. Selvfølgelig må de i barnehagen smøre barna. Jeg ville smurt om morningen, og tatt med en egen solkrem slik at de kan smøre en gang til midt på dagen.

Skrevet

Dette høres rart ut. Greit nok at dere må smøre om morgenen, men bhg-personalet bør smøre en gang senere. Jeg ser ikke problemet med at dere kjøper en solkrem som blir stående i bhg?

Skrevet

Bhg til O ha kjøpt inn felles solkrem, fikk skriv med hjem hvor det stod at vi kunne velge selv om vi ville at bhg skulle smøre sønnen med denne solkremen eller om vi ville ha med egen som dem smøre inn med - da smøre dem inn etter behov. Ofte flere ganger i løpet av en dag. Aldri opplevd at dem ikke ha smurt inn.

Skrevet

I "vår" barnehage har de en felles solkrem som de smører alle barna med før de går ut. Uten at vi betaler noe ekstra for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...