Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Jobber i hjemmetjenesten, og vi har også rengjøring hver dag. Etter jeg ble gravid har jeg jobbet mye mer enn før, med tanke på mest mulig permisjonspenger. Nå kjenner jeg at jeg er veldig sliten! Går å dusjer eldre mennesker hver dag (blir så varmt noen ganger at jeg føler jeg skal svime av), og i tillegg har vi rengjøringer på slutten av dagen før vi går hjem i gamle hus. To til dagen hver dag i uka, så jeg er med å rengjør 10 hus i uka.. Er så sliten både på jobb og når jeg kommer hjem at jeg bare spiser middag og sovner på sofaen kanskje til kvelden, så går jeg å legger meg i senga og sover til neste dag. For et liv! Har jo hus, hunder og samboer som krever litt oppmerksomhet også, mens jeg bare sover.. Heldigvis har jeg en forståelig samboer som har middag klar på bordet når jeg kommer hjem om han er ferdig på jobb før meg, og som tar seg veldig godt av hunden så de får trim, men husarbeidet er det verre med. Frister ikke å gå hjem å vaske hus etter å ha gjort nettopp det på jobb. Så lurer på hvor lenge jeg skal holde ut med dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå