1,2 og snart 3små Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 hei! jeg lurer på om noen har hatt blemmer som klør og svir i hendene,runt fingrene og under føttene?? venter på svar av prøver men er så nysjerrig på va d kan være?? noen med erfaring?? beibien har blitt roligere,men har fin hjertelyd,er kvalm og vont øverst i mageregion....
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Du har ikke blemmer i munnen også da? Kan være "munn-og klovsyke hos mennesker". Bare en mulighet jeg kom til å tenke på.....
1,2 og snart 3små Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 frekke umodne mødre trenger IKKE svare........noen som har hatt svangerskapskløe eller lignende blemmer??
AttpåklattNummer4:) Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Nå er ikke svaret over umodent og frekt....det er faktisk en sykdom. Hånd, fot og munnsyken.. 2 av barna mine hadde det for noen år siden:-) http://www.barnelegene.no/publisher/publisher.asp?id=11&tekstid=63 Bare søk på det, kan hende du finner noen svar. Lykke til:-)
August jente Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 det er faktisk en sykdom som heter det... det klør veldig og er blemmer er som oftes inne i hender, under fotsålene og i munnen. og svir veldig...
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Hei.. Jeg har moderat svangerskapskløe og jeg har ikke noen former for blemmer noe sted. Jeg er litt hoven i hendene og føttene, men that's it. Og jeg klør svært lite inni hendene og under fotsålene. Ei venninne av meg fikk keisersnitt noen uker før termin mye pga svangerskapskløe. Hun hadde alvorlig svangerskapskløe med forhøyede verdier. Hun klødde som besatt inni hender og under føttene, men også over hele resten av kroppen. Men hun hadde da ingen sviende blemmer noe sted... Nei, jeg synes ikke dette høres ut som svangerskapskløe. Og jeg vil nok anbefale HI om å ta seg en tur til legen med dette her altså... God bedring da, HI =)
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 HÆ? Jeg har jo hatt dette!! Her er det du som er frekk! Prøvde bare å hjelpe....beklager....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå