Gå til innhold

blemmer i hender og fotbladet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! jeg lurer på om noen har hatt blemmer som klør og svir i hendene,runt fingrene og under føttene?? venter på svar av prøver men er så nysjerrig på va d kan være?? noen med erfaring?? beibien har blitt roligere,men har fin hjertelyd,er kvalm og vont øverst i mageregion....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke blemmer i munnen også da? Kan være "munn-og klovsyke hos mennesker". Bare en mulighet jeg kom til å tenke på.....

Skrevet

frekke umodne mødre trenger IKKE svare........noen som har hatt svangerskapskløe eller lignende blemmer??

Skrevet

det er faktisk en sykdom som heter det... det klør veldig og er blemmer er som oftes inne i hender, under fotsålene og i munnen. og svir veldig...

Skrevet

Hei.. Jeg har moderat svangerskapskløe og jeg har ikke noen former for blemmer noe sted. Jeg er litt hoven i hendene og føttene, men that's it. Og jeg klør svært lite inni hendene og under fotsålene.

Ei venninne av meg fikk keisersnitt noen uker før termin mye pga svangerskapskløe. Hun hadde alvorlig svangerskapskløe med forhøyede verdier. Hun klødde som besatt inni hender og under føttene, men også over hele resten av kroppen. Men hun hadde da ingen sviende blemmer noe sted...

Nei, jeg synes ikke dette høres ut som svangerskapskløe. Og jeg vil nok anbefale HI om å ta seg en tur til legen med dette her altså...

God bedring da, HI =)

Skrevet

HÆ? Jeg har jo hatt dette!! Her er det du som er frekk! Prøvde bare å hjelpe....beklager....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...