Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Noen som vet hvor man kan få tak i badesko i str 19 - 20 ? De jeg har funnet er jo altfor store til lille snuppa
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Riktige leker har godt utvalg av størrelser. Har også sett det på de vanlige butikkene som babyshop, Fru Lyng etc, men om de har str. du leter etter vet jeg ikke:) Sjekk ut sunwear.no også, mye sånt der.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Vi har kjøpt på Eurosko, de er utrolig lette og myke:) Så de hadde str 19 der:)
♥2 små gull♥ Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Var i alle skobutikkene som var på et senter for litt siden, så etter sko til jenta mi. Og da fant jeg badesko i alle butikkene... Eurosko, Skoringen, Økonomisko... Tror de fleste vanlige skobutikkene har det, og det er nok billigere der enn i spesialbutikker (babybutikker f.eks.)
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 hehe, skrev akkurat et innlegg om det samme:) men jeg finner ikke noe sted.. tror de har på barnashus, men at det var utsolgt da jeg var der. også er alle fargene så veldig knalle... er ikke så fan av det jeg da... hehe, hvertfall ikke når det er mange knalle farger på en gang.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. juni 2008 Ja, kanskje bare vente til vi er der :-) Tusen takk for svar og tips alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå