Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har (hadde - fikk positiv test på torsdag - ENDELIG) vanligvis det, dvs murringer til og fra fra eggløsning til mensen kommer. Men før jeg ble gravid første gang (for 4 år siden) hadde jeg ikke det, så da var tegnet på graviditet murringer uten mens )
Mamsen og lillegutt Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 hmmm....jeg har ikke hatt det før.... eller jeg har hatt murringer og spotting dager før. men nå er det mange dager. og ingen spotting..... Gratulerer med graviditet:) lurer på om jeg må teste i morgen.....
meg & to små vampyrer Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Ja, av og til, spesielt etter jeg fikk et barn. En gang murret det i 5 dager før og 3 dager med karftige smerter under menstruasjonen + 8 dagers karftig blødning:( Da var jeg lite glad.
Mamsen og lillegutt Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2008 akkurat nå hadde jeg blitt glad hvis det var sånn for meg..... venter og venter på tanta....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå