Gjest Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Den skal kunne brukes som søskenvogn også... Og ha gode seter! i tilfelle ungene sovner.
Regnbuens barn™ . Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Chariot Corsair XL, kjempeflott vogn altså, har ikke hatt den lengre enn en mnd men idag har jeg syklet 1mil og minste på 17mnd sov søtt halve turen;-) www.chariot-carriers.com Så solid vogn som er så gjennomtenkt skal man lete lenge etter, har sett på mange varianter i butikkene, men denne var definitivt best. Har to på 17mnd og 4.5år.
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Den ser veldig bra ut! Ligner på en vi har sett på. Hvor har du kjøpt den?
Labambie Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Hihi! Jeg bare skumleste og leste ved første øyekast : Hvilken SYKDOM kan dere anbefale....Hahahahahaha! Jeg har ingen gode tips til sykkelvogn..
Regnbuens barn™ . Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Jeg kjøpte den i USA, men jeg vet at den selges i Drøbak. www.deler.no Jeg lurer på om det Gothica83(nicket) som og har den, kan hende hun har kjøpt den i Norge. Vet iallefall at den selges i Norge. den ble og kåret til best i test i Danmark.
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Fniiis... Ja, har du en sykdom å anbefale er det bare å sette i gang! Siden du klikket deg inn på innlegget og trodde det var sykdommer det var snakk om.. Hehehehe... *Ler*
iznogood Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 da anbefaler jeg helt klart den som er på medlemstilbud på coop'en. http://www.croozerdesigns.com/croozer_kid.html (den doble) kr. 1690,- og da har du råd til å forsøke den :-) Full pris 3800,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå