konvall Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Noen som tar på seg dette?? Ønsker hvit bakgrunn og evnt noe grønt på forran... Noen som tar på seg dette?? Kanskje du har noe å vise frem?? Venter spent.... Er til september..
fjollefrua Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 svigerinna mi gjør dette. se www.dittkort.no
1prinsesse+2engler Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Jeg scrapper og tar på meg slike ting.... Send meg en pm om du vil vite mer, evt se noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå