2011ee Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Hei, nok et nytt gravid innlegg... Fredag fikk jeg brun, rød blødning (noe jeg synes var rart for mensen skal ikke komme før nå til fredag...) Jeg hadde mest brunt utflod med litt rødt innimellom... Siden lørdag har det stoppet helt opp, litt lyserødt på papiret når jeg tørker meg. Jeg har vært forferdelig trøtt hele sist uke og nå, har mye murringer, mensenlignende smerter på begge sider av eggstokkene, mest høyre side. Jeg er oppblåst i magen, brystene var veldig oppsvumlet i natt når jeg skulle tisse.. akuratt som om å være gravid, men tok to tester i dag, en billig og en digital clear blue -begge viste negative. Kan jeg være gravid, og burde jeg teste om to tre dager?? Takk for svar. Jeg er 3 gangsfødene om jeg er gravid nå.
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Kan jo være festeblødning!Jeg hadde det, litt sånn rosa utflod! Og jeg er gravid! Ville ha ventet og testet igjen om noen dager, hvis du klarer helt til fredag!Men ville ikke tenkt på MA før du evt tester positivt!Da blir man bare gal..tenk positivt! Masse lykke til, håper du får en positiv test om et par dager:)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Mente sa, det du skrev i det andre innlegget, men svarte deg bare her!
petiteM's Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Jeg følte meg supergravid forrige gang. Testet og testet rundt tidspunktet for forventet mens, men alle var negative (vanlige CB tester). Måtte gå ca. en uke over før testen ble klar positiv (digital). Endte dessverre i SA i uke 11 etter 5-6 uker med blødninger... Denne gangen er jeg fortsatt usikker på om jeg er i uke 3 eller 6 akkurat nå. Testet superpositivt igår:-) Den forrige blødningen min, brunt, bittelitt rødt, var nok en "falsk" mensturasjon på datoen jeg forventet den (varte bare noen få dager). Fikk også små blødninger, mest brunt, denne uken, men regner med at det var festeblødning. Tror du kan slappe av noen dager, og så teste med en digitaltest. Opplever den som litt mer pålitelig hvis hormonnivåene fortsatt er lave:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå