Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår (på 5 mnd) hater å rape og gjør alt for å slippe. Jeg prøver å rape henne flere ganger ila måltidet (hun får mme), men hver gang jeg tar ut flasken av munnen hennes så trykker hun rapen ned i magen. Får vi ikke rapet henne ila måltidet så spyr hun alt opp igjen når rapen løsner. Føler jeg snart har spor i parketten etter all trakkingen frem og tilbake for å få henne til å rape.

Isted begynte hun forresten å hylgråte fordi det kom opp en kjemperap.

Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold henne under armene og trykk beina ned i dine bein.

Slik at ho får beina i forstestilling,da kommer som regel rapen:=)

Skrevet

fosterstilling

Skrevet

Jeg legger vesla på magen, da kommer rapen med en gang:-)

Skrevet

Jeg holder henne opp litt for så å legge henne ned og opp igjen, inni mellom dunker jeg på rumpen og ryggen, da kommer som regel en stor rap eller 2 tette:-) Jeg ser liksom for meg noe som er fullt med væske og luft som jeg jobber for å få luften på toppen av væsken, litt vanskelig å forklare, kremt......Men det funker..... Jeg presser litt ekstra på ryggen når jeg maserer henne for å "trykke" ut rapen.....

Skrevet

Tusen takk for gode tips:) Men jeg skjønte ikke helt den med fosterstilling.. Når jeg holder henne under armene (vendt mot meg?) og føttene hennes er på lårene mine, skal hun da bøye knærene slik at rumpa hennes går ned mot lårene mine?

Ja.. jeg er litt treg;)

Skrevet

Sett henne på kneet ditt, og "hump" litt forsiktig, mens du holder henne. (Hun sitter på rompa si..., på kneet ditt.) Funker hver gang på min lille tass på 6 mnd!

Skrevet

ja,vendt mot deg.Bare hold henne og ta henne opp og ned i fanget slik at ho får pressa beina opp i magen(forsiktig).

Da pleier lufta fort komme opp.

har selv prøvd og legge over fanget og da kom maten oppi rekord fart..

Skrevet

Tusen takk, da skjønte jeg den:) Skal prøve den på neste måltid for nå har jeg nettopp gått ørten runder i stua. Off.. blir så mye kav for vesla når vi ikke får til det der. Men nye muligheter ved neste måltid:):)

PS! Jeg prøvde det der med å legge henne på magen over knærne jeg og, og da kom all maten opp igjen *sukk*.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...