Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 *klør meg i hue* Har null ide om hva jeg skal kjøpe, er jo stor fornøyd med alle 3. Håper noen kan hjelpe meg litt med fantasien:) Nekter å gi bort sjokolade eller vin flaske! takk!!!
meg og jentene Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Et dette tulleinnlegg? Har ikke falt meg inn å kjøpe noe som helst... Og hadde jeg vært barnehageansatt, og fått gave til sommeren, ville jeg blitt kjempeglad for sjokolade eller vin Skal barnet ditt slutte der til sommeren? Da forstår jeg det jo, hvis du mener avskjedsgave.
Karomamma Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Vi kjøper ingenting til sommerferien, men de som skal begynne på skolen pleier av og til å gi avskjedsgave. Jeg vil også mye heller ha vin eller sjokolade i gave enn noe "ræl" som pynteting og slikt. Det er jo kjekt med ekstra vin i sommerferien da Eller en ny uteblomst i en tøff potte til verandaen?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Absolutt ikke noe tulleinnlegg! Han skal over til storebarna og jeg vil gjerne kjøpe noe til de ansatte på småbarn avd da han slutter der. Av prinsipp kjøper jeg ikke alkohol, og sjokolade er bare døll å gi...mener jeg da. Hadde du ingen tips til meg? HI
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Har jo ikke lyst å gi ræl, derfor jeg spørr om noen har noe tips til meg. Som jeg skrev så gir jeg ikke alkohol i gave, sånn er det bare. Blomst i potte var en fin ide:) Takk;)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 jeg er i samme båt.. jenta skal over i stor avdeling.. og siste dag er nå på fredag! (da skal hun ha noen uker ferie før de slår sammen avdelingene og blir sommerbarnehage) men jeg har lenge tenkt på ei fruktkurv med vin jeg da... men er veldig vanskelig....... er kjempe fornøyd med de som har jobba i avdelingen og har lyst å vise at vi setter pris på dem...
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Jeg gir alltid en oppmerksomhet til både jul og sommer til de ansatte, skulle bare mangle! De fortjener det! De setter virkelig pris på det også, det er en tøff jobb med mye ansvar og lite lønn.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #8 Skrevet 16. juni 2008 Så snille dere er. Jeg er avdelingsleder i en barnehage. Foreldrene kjøpte blomster til oss til sommer avslutningen. Det var utrolig hyggelig. Man setter pris på de små tingene alt fra en go hilsen til kanksje et lite pent dikt en har skrevet ned selv. Det som er laget selv er ofte det som er rimligst og som varmer mest!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har også lurt på det :o/ Gutten vår skal begynne i en annen bhg til høsten, så vil gjerne gi dem noe - de er så hyggelige Til jul, så laget lillegutt, og jeg hver sin krukke med lokk, som vi pyntet, og fylte dem med 7 sorter hjemmelagede julekaker, og 3 sorter hjemmelaget julegodter ) Ble litt personlig, og lillegutt var såå stolt, siden han hadde vært med på å lage alt ) Men synes det er vanskligere nå..... Kanskje en fruktkurv, med en liten tegning el fra småtten??...
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 17. juni 2008 #10 Skrevet 17. juni 2008 Er selv i samme båt, trenger inspirasjon til en fin gave. Lukas skal også over på stor avdeling, er jo såååå stor fornøyd med de på avdelingen hans:) Er heller ikke av den typen som gir bort alkohol i gave, selv om det for mange er koslig å få!
Lille Lu Skrevet 17. juni 2008 #11 Skrevet 17. juni 2008 Vesla her skal over i ny bhg og jeg tenkte å ordne med et bilde av henne og feste på et fint kort og skrive et koselig dikt eller en hyggelig hilsen til de hun kjenner best. (de er 6-7 ansatte i hennes avdeling så er ikke naturlig å gi til alle) Jeg tror jeg legger ved noe frukt eller sjokolade - vil gi en liten oppmerksomhet.
M by M Skrevet 18. juni 2008 #12 Skrevet 18. juni 2008 Jeg gir noe de ansatte kan kose seg med sammen i lunsjen jeg. På jobben min blir vi veldige glade for noe felles kos i lunsjen. Du kan f.eks kjøpe litt ekstra god kaffe, noe bakt, sjokolade, en fruktkurv eller lignende.
Oscar, Kaja og Kasper Skrevet 18. juni 2008 #13 Skrevet 18. juni 2008 Hei! Vi har alltid gitt bort en sommergave til de på barnas avdelinger- en vinflaske til hver med en personlig hilsen og gjerne et lite bilde av barnet på kortet, eller en tegning som barna har laget selv. Da de sluttet på liten avdeling fikk de på den avd. en liten stål bolle fra Georg Jensen hver- kostet litt, men det er da veldig hyggelig å gi noe som en liker selv og som de har takket veldig mye for!!! Synes virkelig de som jobber i barnehagen gjør en veldig veldig flott jobb og har lyst til å vise dem at vi utrolig takknemmelige for jobben de gjør- selv med den dårlige lønna de har! Gi en fruktkurv eller stikk innom en butikk med med god kaffe eller te og lag en flott pakke med selofanpapir- alltid like lekkert. Lykke til med valget
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 18. juni 2008 #14 Skrevet 18. juni 2008 Vi har kjøpt en stor Twistpose til hver ansatt. Har pyntet denne med pent bånd og skrevet et personlig kort. Poden har pyntet konvoluttene ) Kanskje ikke så spennende, men jeg tror at vi setter pris på dem )
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #15 Skrevet 18. juni 2008 Det er 20 barn på barneparken til sønnen minpluss 2 tanter, vi skulle gi 100 kr hver.. og gi til en dame og hun kjøper 1000 kr gavekort hver tantene. for å handle hva de vil på senter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå