hadabeautifulbabyboy;) Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Er helt dårlig etter å ta turen i starten av august. Er da såvidt 6 mnd på vei. Er det uforsvarlig??? Akkurat fått en ganske lang lekse av svigers...
Storken1979 Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Har gått beseggen ja. Gikk riktignok "feil" vei fra gjendesheim til memurubu, noe som skal være tøffere enn riktig vei. Ville overhodet ikke anbefalt å gå der 6 mnd på vei. Ikke litt ville jeg vurdert det en gang. Det er i Jotunheimen tross alt, og der er det så mange opp og nedstigninger. Med tanke på knær/kynnere og alt det der. Nei jeg ville nbefalt å dra til Finse og så ta dagsturer i området. Flatt og fint der, pluss bilvei fram til Finse sånn just in case type ting.
ticalinda Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Jeg er fra området, og har selv gått Besseggen, den tyngste veien. Uansett hvor sprek du er i svangerskapet så vil jeg ikke anbefale deg å gå den turen. Den er rimelig tøff, og til tider så krabber du mer enn du går.... Det er en vanvittig flott tur, men jeg tror du vil ødelegge opplevelsen ved å ta den gravid....
M*A*S*H* Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Finn en tur på flatmark, du. Besseggen står der neste år også:-D
togutter-08og10 Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Må si meg enig. Har gått den flere ganger begge veier. tilogmed stien langs vannet er veldig bratt. Dere får ta den neste år med bæremeis. Det har vi tnkt å gjøre. Vi tar med min far også slik at vi har en til til å bære ungen.
marien - FØDEKLAR! Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Jeg må nok si meg enig med de andre her.Besseggen er nok litt drygent heftig når man er 6 mnd på vei:)
Trønderpia80 Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Hvis du skal reise sammen med flere andre vil jeg anbefale at du får med deg noen som har høydeskrekk og går fra Gjendesheim til Bessheim (samme hvilken vei). En behagelig tur på noen timer, litt stigning, men skal gå greit om du er i noenlunde ok fysisk form. Ville absolutt ikke gått selve Besseggen...
Herkules Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Hei Når jeg var 6 mndr sist så gikk jeg noen alvorlig lange og bratte bakker Fikk da kynnere og måtte stoppe rimelig ofte. Jeg vr ellers i god form og gikk masse men da i flatere terreng det vr ikke noe problem Besseggen blir nok litt tøff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå