Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal på Medicus i Trondheim om 1 uke. Du må bestille tidlig for de tar 3d bsre 1 gang i uka( på kveldstid), og det er ganske fullt. Hørte for en stund siden at det var fullt til september. Koster 1350,- men da får du med bilder og dvd.

Skrevet

vi var på 3D på medicus da jeg var i uke 29, det var helt fantastisk å se den lille, hun lå rolig så vi fikk sett hun godt, jm tok seg og god tid med oss, du får med de bildene du ønsker er bare og si når du vil hun skal ta dem + film om dere får sett mini godt (=

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...