Pusur_mor Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 jeg skal på Medicus i Trondheim om 1 uke. Du må bestille tidlig for de tar 3d bsre 1 gang i uka( på kveldstid), og det er ganske fullt. Hørte for en stund siden at det var fullt til september. Koster 1350,- men da får du med bilder og dvd.
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 vi var på 3D på medicus da jeg var i uke 29, det var helt fantastisk å se den lille, hun lå rolig så vi fikk sett hun godt, jm tok seg og god tid med oss, du får med de bildene du ønsker er bare og si når du vil hun skal ta dem + film om dere får sett mini godt (=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå