Gå til innhold

Dere med duovogn - hvor gammel var babyen da dere skiftet ut bagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var han rett over 6 mnd. Kunne sikkert venta litt til, men vi skulle ut å reise da, og lillegutt er forferdelig nysgjerrig så vi bytta rett før vi dro :)

Skrevet

4 mnd. han likte ikke å ligge i vogna, så¨vi prøvde får å se om han sov bedre. Funket bra :) Må legge til at han er lang så ble litt tett i bagen med stor dunpose i tillegg.

Skrevet

Har noe en bagvogn og en sportvogn stående i ganga...Klarer ikke og sette baggen vekk...:=S

har lyst til og bruke den lengere,men kan egentlig like godt bruke sportvogna.

han er 4 mnd`er

Skrevet

Jr er 4,5 mnd og er også en nysgjerrig liten krabat - lurte på om jeg skulle skifte før vi reiser på ferie. Han vil da være litt over 5 mnd. (vi blir borte i 3 uker)... Finnes vel ingen fasit på dette, ville bare høre hvordan dere andre har gjort det.

Skrevet

Tuppa vår er 10 mnd og vi bruker SimoDuo bagen enda og er kjempefornøyd med det. Er ei slik plate i den som vi kan heise opp og da sitter tuppa så fint, og da ho er trøtt bare bikker vi ho bakover. er så fint å ha leker oppi bagen, de detter ikke ut. Innbiller meg at de gjør det i sportsvogndelen, så jeg tviholder på bagen litt til. Har 10 cm til å gå på i lengden :)

Skrevet

8mnd, vi har også bag med plate slik at hun fikk sitte oppreist på butikken osv fra hun var 4-5mnd.

Skrevet

6-7 mnd bytta vi til sportsdel...

Skrevet

Vi byttet da han var 8 mnd.

Har Simo Duo og det var god plass i bagen.

Skrevet

5 mnd, baggen begynte å bli for liten.

Skrevet

Byttet rett før 6mnd. Baggen begynte å bli liten da. Mye mer fornøyd nå når han kan sitte litt mer oppreist når vi triller. Sovner han legger jeg ryggen bare ned.

Skrevet

6,5 mnd.

Kunne ha brukt den lengere plassmessig, men jeg har ei hyper jente som turna rundt i bagen.

Det som avgjorde byttet var da hu putta tærne i munnen, rulla rundt og lå som en liten ball, klint opp i vogna under kalesjen og glisa. Hehe..

Skrevet

Ca 3,5 mnd. Da hadde han vokst ut av bagen og var dessuten så nysgjerrig at det passet bra å skifte. Han likte egentlig aldri å ligge i bagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...