Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Ungene som skriker fordi de ikke får det som de vil, som vil gjøre det på sin måte i stedet for min. Faen!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Jepp, har det dessverre på samme måten for tiden:o( SLITSOMT!!!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Vi høres over hele nabolaget, meg inklu, mon tro hva de tenker??
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Hi, hi... Gærne kjærring;o) vil jeg tro de tenker:o)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Bare det ikke er hysteriske dib-mødre er det greit. Kan bli meldt til barnevernet for mindre enn høye lyder
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 ha ha ha vi har plutselig beveget oss inn i en ny fase her er det kun solskinn :-) i forgårs derimot var vi fremdeles i en periode der vi ikke skulle skifte bleie, ikke ta av pysjen, ikke spise frokost, ikke kle på seg, og hyl og skrik om han ikke fikk ha på seg den tykkeste sorteste ulllua nå i sommervarmen. så ikke fortvil, et går over, for denne gang. jeg tenker bare herregud nå er det ikke lenge til vesla begynner også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå