Mamma for 3<3 Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Har poppa frem masse kviser de siste dagene og det er jo så stygt..Begynte med bittesmå røde prikker på ryggen som nesten ikke kunne sees, og nå,ca 1 uke etter har jeg fått massevis av kviser i ansiktet..Er jo ikke akkurat sprekt.. Er flink til å rense huden hver kveld og bruker en krem for å motvirke urenheter, men det har vel ikke noe for seg når huden ikke er uren men at det er hormonelt. Noen som vet hvor lenge en slik hormonell fortyrrelse varer?? Er bare 5+4 og vil ikke vandre rundt slik i 8 mnd til:(
Saltlakris Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Ikke mye hjelp i dette svaret, men.. Jeg har selv vært endel plaget med kviser dette svangerskapet, har normalt lite plager med kviser.. Er nå 32+2.. Men, det trenger da ikke å vare så lenge for deg
enda en Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Slenger meg på denne, jeg! Har også DET kviseutbruddet for tiden. Så er huden blitt litt blek på en rar måte, ihvertfall så vises kvisene ekstra godt.... =( er forresten også 5+4 idag! Håper det gir seg snart. Mener å huske at det gjorde det sist ihvertfall.
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 jeg er også med i denne klubben:( er 4+5 i dag.hadde det like ille sist også, så jeg må bare belage meg på at det varer svangerskapet ut. ble litt bedre etterhvert, og det går jo heldigvis bort etterpå. har prøvd alt av kremer og masker og jeg vet ikke hva, men det er vel en hormonell ting så det hjelper vel ikke uansett! jaja... ingen som har noen tips som fungerer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå