Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 http://www.brudesalongenarendal.no/brud/mori_lee/2827.htm Synes det er så vanskelig. Tenkt på rødt og hvitt eller bare hvitt. Oktober bryllup! Forslag til buketter noen?? Takk
Smiiil :o) Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Calla. Jeg elsker den blomsten. Brukte den da jeg giftet meg
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 Har tenkt på det:)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Jeg satt også slik å grublet. Til slutt tok jeg bilde av kjolen med meg på den blomsterforretningen som skulle lage buketten. Hun ønsket frie tøyler til å lage bukett for meg og den ble nydelig. Hun hadde veldig klare meninger om hva som passet og ikke passet. Så jeg anbefaler deg å gå på en blomsterbutikk å få hjelp.
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2008 Takk. Da gjør jeg det
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Fikk ikke opp linken Men til høstbryllup synes jeg det er nyyydelig om man bruker høstfarger jeg da.. Kusinen min hadde oransje, røde og burgunder blomster i buketten sin, og det så ut til å være en utrolig flott bukett (jeg var ikke i bryllupet, bare sett bilder) Men det kommer jo litt ann på hvordan dere skal pynte bord osv også da?
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2008 Så rart! Går fint her. Du får prøve igjen Oktober er vinter bryllup i følge bryllupskalenderen. Ikke så glad i høst farger Takk for tips:) Går i sølv og hvitt foreløpig. Lurer på om jeg skal ha litt rødt også for å få litt varme.
Smiiil :o) Skrevet 16. juni 2008 #8 Skrevet 16. juni 2008 Ja, dere burde jo pynte med samme blomstene. Vi hadde som sagt calla. Pyntet bordene med den typen blomst, og hadde oppsatser med calla i kirka. Lekkert spør du meg. Vi brukte hvite, men de finnes jo i rødt også. Lykke til da
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. juni 2008 Vil ha hvite calla. Tror jeg har bestemt meg for det. Har også hvite calla på engangskameraene,så må ha det egentlig Men er det noe fint å blande det med røde roser da tro? Eller skal jeg ha hvite roser også?? Vanskelig det her. Får gå til en blomsterforhandler:)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 16. juni 2008 #10 Skrevet 16. juni 2008 Hun som laget buketten til meg laget også oppsatser til bordet som matchet. Veldig fine oppsatser. Hadde grønt og hvitt i blomster. Så jeg hadde litt calla og noen hvite roser.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 16. juni 2008 #11 Skrevet 16. juni 2008 Nydelig kjole:) Personlig ville jeg ikke ha brukt rødt, jeg syntes det blir for voldsomt, men det er meg:) Jeg tror jeg ville ha valgt en annen dus farge, hvite roser kanskje, i en liten ball, med slike grønne strå rundt.. Ikke flikt til å forklare, men noe enkelt. Har du googlet brudebuketter? Jeg fikk hvertfall opp mye:)
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. juni 2008 Tror jeg må ha det jeg også! Er så mye fint. Men litt redd det blir veldig "kaldt" med bare hvitt i oktober. Og kanskje det blir veldig hardt med rødt og hvitt sammen!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. juni 2008 #13 Skrevet 16. juni 2008 Jeg brukte selv blålilla hortensia med noe eføyliknende rundt + perler som hang ned, men syns også det er kjempefint med en helt enkel rund greie med bare røde roser og evt perler/sølv i. Men godt tips det hun andre sa om å ta med bilde til blomsterdekoratøren!
Dronningen! Skrevet 16. juni 2008 #14 Skrevet 16. juni 2008 http://www.blomsterdekor.no/display.aspx?menuid=12&prodid=523 Denne var kjempemorsom... Eller så er det mange lekre på denne linken:o)
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 16. juni 2008 Takk Ja har googlet,men finner ingen som sier klikk! Er litt vrien jeg. Hehe Litt enig med det røde,men er redd det blir for kaldt med bare hvitt. Ikke så glad i andre farger og er redd det blit for mye dill dall til kjolen. Vil ha det så enkelt og rent som mulig siden det er så mye på kjolen fra før. Takk for tips:)
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 16. juni 2008 Ja,får ta med bilde av kjolen og få tips fra di i butikken.
Smiiil :o) Skrevet 16. juni 2008 #17 Skrevet 16. juni 2008 http://www.blumen.com/images/calla%20lily%20arm%20bouquet.jpg Min bukett var ikke helt ulik denne. Men jeg hadde perler rundt i gull. Også noen grønne strå liksom.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 16. juni 2008 #18 Skrevet 16. juni 2008 Det hun sa til meg, var at når man har en "krevende" kjole, så bør man ha en enkel bukett. Helst noe som ikke henger, for det tar bort fokuset fra kjolen. Jeg hadde en kjole som var lik din i fasong, men min var ensfarvet. Den hadde en drapering i midjen slik at skjørtet gikk i folder nedover. Buketten var rund, blomstene var pyntet rundt tråder. Hun hadde puttet perler og sølvtråder over for å pynte opp blomstene, så hadde hun grønne blader/tråder på kryss og tvers. Vanskelig å forklare, men det ble veldig pent.
Maud Skrevet 16. juni 2008 #20 Skrevet 16. juni 2008 Jeg giftet meg også i oktober, men jeg tenkte liksom at det var høst. Jeg synes buketter med bare hvitt blir litt kaldt, så jeg sa til dekoratøren at jeg ønsket mørkerøde calla, kombinert med champagnefargete roser. Hun så bilde av kjolen og så på meg (jeg er lav og hun mente derfor at en liten rund bukett ikke ville være fint) og foreslo denne: http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail_user/396436
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #21 Skrevet 16. juni 2008 Ja,må ha noe enkelt! Kjolen min tar mye plass.
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #22 Skrevet 16. juni 2008 Den var pen. Blir hvitt og grønt da. Ikke bare hvitt. Men enig at det kan bli litt kaldt,men samtidig er det enkelt ig rent på en måte. Kan ikke ha masse farger og dill til den kjolen som har så mye fra før synes jeg. Vanskelig det her
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #23 Skrevet 16. juni 2008 Takk for tips alle sammen Hvite calla blir det ihvertfall,så får vi nå se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå