Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 ha barn. Tok abort for en liten stund siden. Både angrer og angrer ikke. Følte meg ikke helt klar. Men har lyst på barn. Innbiller meg at "alle" vil synes jeg er for ung. vi er 24 og 26. Og når jeg tenker at det er vi ikke, så tenker jeg at jeg har jo litt skole igjen (ett år). Men hvis ikke jeg får barn underveis i utdannelsen, så må jeg jo faktisk jobbe minst ett år etter endt utdannelse, og da begynner jo vi å bli "godt voksen". Penger er jo alltid et spm, men vi har grei økonomi. Så er det reising da, elsker å reise. Og jeg kommer ikke til å slutte med det når vi får barn, blir bare reiser på en annen måte og helt andre premisser. Det jeg egentlig lurer på. Er hva er passelig alder? (i din verden, ikke nødvendigvis hva alle andre mener). Hvilke kriterier mener DU bør være oppfylt før man setter i gang med barn.?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Siden du ikke vet når du vil ha barn, så bør du ikke få barn nå i hvert fall. Du har akkurat tatt abort? Hvorfor tenker du i det hele tatt på å få barn nå da?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Sa vel ikke at jeg tenkte på det akkurat nå. Bare vet jeg gjerne vil ha det (på et eller annet tidspunkt). Så prøver å finne ut når andre mener er det riktige tidspunktet, som ikke nødvendigvis er det samme som det er for meg. Tok forresten abort fordi sambo "friket" helt ut, og det var vondt å se han sånn.. alt er ikke svart/hvitt i denne verden.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Det er riktig tidspunkt når DU/DERE er klar for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå