spireliten Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Tenker da på å ha vann på termos. Må vannet være 100 grader fortsatt, eller kan jeg avkjøle det litt slik at det ikke blir fullt så varmt. Tar jo så lang tid å avkjøle det da når man trenger det fort. Noen råd?
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har termos med varmt vann som inneholder malt. En flaske med kaldt kokt vann, en pulver boks med tre rom. Dette pluss 3 flasker har jeg med meg inn på soverommet hver natt. Har regnet ut hvor mye varmt og kaldt vann som må til for å få drikketemperatur. Så det tar meg 30 sekunder å blande hver måltid på natten, ingen oppvarming eller nedkjøling.
spireliten Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 kan du blande i kaldt vann da? eller er dette kokt avkjølt vann? kanksje dumt spørsmål, men er helt ny på mme området
spireliten Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2008 uff...beklager....nå er jeg helt omtåket etter en lang dag.....du skrev jo det jeg lurte på. Tusen takk. skal gjøre alt klart
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Synes dette fungerer fint for oss siden lillegutt spiser ofte to ganger per natt. Har også en flaske klart for morgenen (7-8) så jeg noen ganger får ham til å sove litt til:-) Lykke til!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Hva med og ha ferdig kokt vann m/malt på flaska,varm den i micro og tilsett mme`?
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Det går jo også... men ved å gjøre dette slipper jeg å stå opp...:-D Mikser på nattbordet.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 16. juni 2008 #8 Skrevet 16. juni 2008 Har han på eget rom så jeg må opp uansett;=) Tar jo bare 2 mniutter...
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #9 Skrevet 16. juni 2008 Sant det da...Her må jeg ned en etasje og gjennom noen rom for å komme til kjøkkenet. Så sparer litt tid ved å gjøre det sånn.
Barbafin Skrevet 16. juni 2008 #10 Skrevet 16. juni 2008 Vi brukte stort sett ferdigblandet Nan som vi varmet forsiktig i microen. Ellers så synes jeg det er lettest med varmt vann på termos, kaldt vann på flaske og pulver i porsjonsboks. Hos oss funker det best med (eks for 200 ml) 100 ml varmt vann, ca 40 ml kaldt, ha i pulver og rør om, ha i de resterende 60 ml kaldt vann. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå