Lilletrille,<3 Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Jeg fikk positiv test forrige uke. (To dager før IKM.) Dagen jeg skulle hatt mensen fikk jeg brun flekk i trusa. Dette også de to neste dagene. Så den fjerde dagen begynnte jeg å blø mere. dette har nå pågått i 4 dager. Det er ikke veldig mye, men nok til at jeg må gå med bind. Jeg blør ikke lenger nå, men er redd dette var en SA.. Noen som har opplevd noe liknende?
scoobydo Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 kan ha vært en kjemisk graviditet... har du testet etter blødningen stoppet?! HCG hormonene vil være relativt kjapt ute av kroppen etter en kjemisk graviditet...
Lilletrille,<3 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 Har ikke testet etterpå nei:/ Men. Hva er kjemisk graviditet?
2009bebis<3 april gull Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 det er at egget blir befruktet, men at det ikke fester seg og kommer ut som mensen istedet.. men kroppen rekker og produsere nok hcg så det slår ut på test.. sånn har jeg blitt fortalt det iallefall:) hadde det for ca 2 uker siden:( testet først positivt 1 dag før ikm og dagen etter begynte jeg å blø og etter litt fikk jeg negativ test:( det var kjipt, men sånn er det, ikke noe farlig og man trenger ikke oppsøke lege såvidt jeg vet. håper du fortsatt er gravid da, noen kan vel blø selv om ? Masse lykke til iallefall
prinsesse09lillebrøster10 Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Det er dette vi utsetter oss for ved å teste tidlig jenter!! Vi opplever å få svake eller enkelt å greit positivie tester før det egentlig er vits å teste og vi går på nedturer!!! Kroppen skiller ut levedyktige og ikke levedyktige befrukta egg, den skal god grunn å feste og vokse i. Kroppen produserer hormoner, og vi risikerer en kjemisk positiv test! Mitt råd er å vente testingen til du er noen dager over! Da er det større sansynlighet for å få et mer korrekt svar fra kroppen. Alle sider som angir testdato sammen med eggløsning og mens seier at du skal teste 5- 7 dager ETTER forventet mens.... Vet det er vanskelig å vente, men graviditetstestene er følsomme og kan gi oss falske forhåpninger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå