Gå til innhold

x`n til typen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg og typen ble sammen var det litt turbulent og jeg var dum og spurte ut om xer osv.....(DUMME DUMME MEG!!) så er det ei som han hadde vært sammen med i mange år som jeg fikk høre om, hun var liksom så pen og jeg så noen bilder (min egen feil...) av de i intime situasjoner, fikk også vite om forholdet, alle kameratene likte henne fordi hun var så pen og hun var utro flere ganger mot han osv, men han klarte jo ikke å gå fra henne, men til slutt når hun lå med en annen ble det slutt men han brukte visstnok 2 år å komme over denne slemme dama, så møtte han meg da..,...

men iallefall, så flyttet jeg til hans hjemsted. Og en dag fikk jeg uheldigvis vite hvor hun bor med nye typen og barn.... og må selvfølgelig alltid se mot huset da jeg alltid kjører den strekningen... jeg tenker på henne nesten hver dag, 2 år etter jeg fikk vite om hun, selv om typen aldri prater om henne engang, og han har brent alle bilder osv!! mange av vennene hans er venn med henne, og nå så jeg på et nettsted at hun planlegger å flytte enda nærmere oss, og jeg får helt ANGST!!!!! typen min vet ikke noe om dette..... har det så vondt med disse sykelige sjalu tankene jeg sliter med=( tenker at han kommer til å gjøre noe med henne om de møtes fordi han syntes jo hun var så pen osv......

aner ikke hva jeg skal gjøre med dette...sliter virkelig....har det ikke sånn med noen av de andre xene hans, bare denne ene.... spesielt siden hun var så slem, levde på han og var utro, skjønner ikke hva som var så spesiellt at han beholdt henne........og er redd han fortsatt ikke er over henne.....

vet at jeg burde legge dette bak meg, og tro meg jeg prøver og prøver, men hver gang jeg ser huset, et bilde på nettet osv, kommer tankene tilbake =/

HJELP, noen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det også litt på denne måten en periode, men da var jeg samtidig deprimert og hadde selvfølgelig dårlig selvtillit!

Du må nok bare snakke med mannen om dine tanker, og høre hva han sier om det. Åpenhet rundt ting man sliter med er som regel det beste. Var veldig godt for meg å snakke om "problemet"!

Lykke til!!!

Skrevet

hei..tror jeg hadde slitt med akkurat samme tankene selv ja..men huff det hørtes slitsomt ut stakkars :( jeg vet desverre ikke hva jeg skal svare her..du kan kansje nevne det me at hun flytter nermere dere for han og evt si at du er litt bekymret..nei huff jeg vet rettåslett ikke..men husk at det er DEG han elsker å har et liv med..å han skal jo ikke omgås henne heller..prøv å prat med han.klem

Skrevet

Han gjorde alt han kunne for å berolige meg om at det aldri kom til å skje noe mellom ham og henne igjen. Han over henne for lenge siden, og elsket bare meg;o)

Hvis han kjenner deg godt og han er jo er glad i deg, så tror jeg ikke du behøver å være redd for hans reaksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...