Gjest Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Syns dette er veldig kjipt, og har mistet all tro på denne pp allerede... Jeg blør nå for 3. dagen midt i syklusen. Har ikke IKM før i slutten av måneden, så dette er vel EL-blødning. Vi har stått i fra fredag sist helg til lørdag denne helgen. Nå har vi sluttet oss med det, for jeg hadde EL-smerter midt i uken og regnet med at EL er over. Men nå blør jeg jo! Av og til friskt blod og så bare spotting. Las et sted at dersom man blør i EL-perioden så er det før EL og ikke etter. Merkelig at jeg hadde så mange symptomer på EL tidligere i uken da...? Jeg har begynnt på WY, men er likevel motløs.. Måtte bare klage litt her inne. Kanskje noen har noen trøstende ord eller råd? Har vurdert å kontakte en aukupunktør. Men kan de gjøre noe for å hjepe meg å bli gravid tro? Eller er det bare for å gjøre syklusen stabi ol de kan hjelpe?
JulieF*Victoria* Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Hei du:) Mener å huske at du svarte meg på et spørsmål for ca 1 måned siden om det sammen. Da var det jeg som fikk TR 1 uke før tiden...og skjønte ikke bæret. Skrev du ikke da at dette har skjedd deg flere ganger? Hvis det er en slags hormonubalanse e.l kan det hjelpe veldig å gå til en akupunktør:) Jeg har en venninne som brukte mange år som prøver, og etter alle mulige hjelpemidler, prøvde hun til slutt nåler. Og jaggu ble hun ikke gravid måneden etter altså!!!!!Det er ikke tvil, det må ha vært det som hjalp henne:) Spiser du B6 foressten?
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Stemmer nok det ja, har skjedd flere ganger. Det har skjedd alle de 3 pp her, og jeg har hatt masse småblødninger innimellom før også. Men da har jeg ikke tenkt så mye på det, så jeg vet ikke helt om det er i EL-tiden, men det er det sikkert. Jeg skal til akupunktør for smerter i div.ledd, så da kan jeg jo nevne dette til henne. Satse på at det går like bra med meg som hos din venninne Spiser ikke B6 nei, hva er det bra for?
Lala & Po Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Hei, Vet ikke hva det vil si at du blør før tr, men ville bare fortelle deg om forrige gang jeg ble gravid. Jeg hadde da mye kluss med syklusen, først og fremst laaange sykluser, og så noen korte innimellom. Alikevel fant vi el med tester og hadde sex rundt el tider. Resulterte desverre ikke i barn og begynte å bli utolmodig... Gikk så til akupunktør. Var der 5-6 ganger og var gravid i slutten av måneden! Jeg er overbevist om at det hjalp oss. Og jeg var av den skeptiske typen... Lykke til!
JulieF*Victoria* Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 B6 er det samme som pyridoksin. Dette skal hjelpe på hormonproduksjonen og også på å gi stabile sykluser. Jeg begynte med B6 for ca 2 måneder siden....vet ikke om det kan ha hatt noe å si for at jeg ble gravid nå etter 10 pp, men det er jo verdt et forsøk?
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Godt å høre Sofia, det skal prøves! Har bare spottet litt i dag, håper det er over i morgen og at TR ikke kommer før om iallefall 1 1/2 år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå