casiopia2♥Med gogutten 2009 Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Ble litt rotete dette innlegget. (er trøtt) men om det er helt på tryne så syng ut:) Kan begynne å si: Jeg har alltid hatt uregelmessig mens, og nå har jeg begynt med akupunktur. Hadde mens ganske så nøyaktig denne gang siste mens 1 juni. Så på torsdag forje uke (tor 12 juni) hadde jeg masse slim da jeg gikk på do. (unnskyld detaljer), men da hang det en lang slim rand ned i do og det var veldig sleipt. URGG.. Det føltes vått og kalt.. Er dette eggløsnings slim tro?? Leeeeenge siden sist jeg har sett noe sånt hos meg. Grunnen til at jeg spør om noen blør i forbindelse med eggløsning er at jeg på torsdagen småblødde litt. (ikke mye) men bare slik at det var synlig friskt blod på do-papiret hver gang etter do besøk. Kom ikke noe blod i trusa slik at jeg trengde bind eller noe, men bare at det var litt blod. Slik småblødninger har det vert hele helgen. Men det er så lite at det ikke er merkbart så sengekos har vi hatt mye av Kan legge til at vi har vert prøvere siden aug 2004 og vi har vert på utredning med både lap og sædprøve levering. Alt fint med begge to , men det er det at mensen min alltid har vert helt på tryne difor begynte vi med akupunktur for å se om det kan hjelpe oss til å fa baby..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Nå skal jeg ikke si det ene eller andre, men de eneste gangene jeg har blødd sånn har vært i forbindelse med befruktning, altså festeblødning. Så får vi se hva som kommer ut av dette:o))
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 kan ikke være at du er gravid da ? mener man kan få sånn litt festeblødning, eller spotting! jeg fikk det ihvertfall da jeg var gravid, en uke før mensen.
casiopia2♥Med gogutten 2009 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2008 Hmm ja. vi får tro det er noe godt på gang snart:)
casiopia2♥Med gogutten 2009 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2008 Hvor tidleg skjer en slik festeblødning da.? Skjer det med en gang eller? Jeg hadde første dag siste mens, den 1 juni. og vi hadde sengekosen den 9, 10,12, 15 og 16. Og småblødningene begynte den 12.
casiopia2♥Med gogutten 2009 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2008 dytte opp litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå