Gå til innhold

hva synes dere?? ang sykemelding....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var sykemeldt en god del i starten av sv.skapet pga at jeg har mista to ganger tidligere og jm sa at jeg burde ta d med ro....men har siden jeg var ca 14-15uker jobba 100% og ikke vært borte fra jobb en eneste dag...(en dag på UL da men:P)

har en god stund kjent ryggsmerter og fikk henvisning fra lege til fysio for han trodde d var bekkenløsning...så viser d seg at jeg har en rygg med mye svai i som gjør at jeg får vondt....

saken er den at jeg kjenner ikke at d er vondt når jeg er på jobb...(jobber som sykepleier på sykehjem og det er jo til tider litt tungt), men jeg har vondt når jeg er hjemme og jeg føler meg veldig sliten...fysioterapeuten sier at jeg ikke bør jobbe mer enn max 2 uker til... (da er jeg nesten 34 uker)...

liker meg godt på jobb men orker ikke føle meg så sliten...får også dårlig samvittighet ovenfor arb.giver da jeg vet at d er vanskelig å få folk til å jobbe i sommer...men nå føler jeg litt også at jeg har gjort mitt...har gått med delvis vond rygg i 2-3mnd....

hva mener dere?

jeg tenker på å bestille meg time hos lege om to uker...(skal da også ha en uke ferie, for så å jobbe igjen tre uker før jeg går i permisjon 28.juli)

føler at 100% sykemelding blir litt feil, samtidig så vet jeg at om jeg går på jobb så yter jeg 110% (i dag hadde jeg faktisk ikke tid til å ta pause en gang...jobba fra 7.15-15.15 uten pause)så jeg føler egentlig at jeg kan "unne" meg en full sykmelding uten å ha dårlig samvittighet...og jeg håper arb.giver har forståelse for d...

men jeg vil gjerne ha dere synspunkter....

lykke til alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Synes du skal sykemelde deg 100%, jeg. Med god samvittighet!

Skrevet