Asobi Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Har de siste to dagene hatt sterke smerter i bekkenet/underlivet. Noen ganger stikker det plutselig til sånn at jeg må stoppe helt opp. Har hatt endel kynnere siste tiden. Bare uregelmessige og ingen vonde. Når det spenner seg i underlivet blir det hardere der, men det er fortsatt mykt øverst i magen. Noen som vet hva det er? Er i uke 34.
Kaosmamma' n Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Kan godt være modningsrier, dette kan man jo gå med i flere uker. Blir det for ubehagelig ville jeg tatt en telefon til jordmor/sykehus.
mamma til 2... Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 jeg hadde det sånn i forrige svangerskap fra uke 33....Var veldig ubehagelig.. jordmor mente det kunne være bekkenet..
Asobi Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2008 Skal til jm i morgen, så jeg får spurt da. Kjennes nesten ut som om det stikker i livmorshalsen, men det er jo bare en følelse. Hadde ikke slike smerter forrige svangerskap, men da kjente jeg ikke en eneste kynner heller. Denne gangen er det hyppig med kynnere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå