Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er det men bevegleser i magen deres? nå er det noen dager siden jeg har kjent noen å synes det er litt skummelt men det skal vel være sånn. når tid begynner man å kjenne noe hver dag ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang kjente jeg liv første gang i uke 18, daglig fra rundt uke 20 tror jeg. Denne gangen kjente jeg liv første gang i uke 15, daglig fra uke 16.

Skrevet

Dette er mitt 3. svangerskap,og jeg begynte ikke å kjenne liv før i uke 19/20.

Nå er jeg i uke 21 og kjenner liv nesten hver dag.

Morkaka ligger på fremsiden og tar av for sparka,så de kjennes svakere enn viss morkaka ligger "bak".

Skrevet

man får vel vite på ul om den ligger foran da ?? eller kordan det no ligger i det hele tatt ?? bare 14 dager til ul ;)

Skrevet

kjente ikke daglig liv før i uke 24. dette variere fra person til person, noen kjenner d tidlig daglig, mens andre kjenner d seint..

Skrevet

godt å høre.. man blir jo naturlig litt bekymret. men er det e det som er normalt så er det greit.

Skrevet

Jeg er i uke 20 og har kjent det siden uke 18. Noen dager er det masse bevegelser mens andre dager er det mer stille. Jeg tar meg selv i å fort bli bekymret når det er lite, men regner med at det er enda noen uker til man skal kjenne det HELE tiden!

Skrevet

Trodde det var fra ca uke 28 man kunne begynne å regne med å kjenne fosteret daglig, jordmor sa i allefall til med at man ikke skal være bekymret om man ikke kjenner daglige, tydelige bevegelser før uke 28...

men jeg ekke noe orakel:)

Skrevet

Morkaken min ligger også forann, men det sa de ingenting om på ultralyden. Det fikk jeg først vite ca 4-5 uker senere av jordmor da hun såg på papirene mine!! Jeg kjente liv for første gang ca uke 18, men bare langt nede på sidene. Har kjent daglig liv sånn ca fra uke 20, men kjenner fortsatt bare langt nede på sidene.. (og stort sett bare sent på kvelden når jeg skal sove..)

Skrevet

Er i uke 21 nå, å har kjent daglig liv i magen i 2 - 3 uker. Morkaken min lå på framsiden også, så jormor sa at jeg ikke trengte å kjenne sterke spark enda. Men sparkene blir sterkere og sterkere fra dag til dag, er så morro å kjenne :)

Skrevet

så gøy ;) gleder meg til å kjenne ordentlige spark nå .. men enda en stund til jeg får det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...