Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Er nybegynner.. er det slik at når man strikker vrangt så er det nesten det samme som at man feller av? man strikker jo to masker hver gang da også.. hmm..
frøydis m/ 4 Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Du strikker ikke to masker på en gang når du strikker vrangt. sjekk denne siden så ser du det: http://www.pinnsvindesign.no/strikkeskole.htm#Vrange%20masker Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå