Gå til innhold

hvem her er/blir alenemødre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir. noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare skrive noen støttende ord!

Mi mor var alene mor med meg!Hun var litt eldre enn deg(21 da jeg ble født)men min far var 18 da han ble far!

Hun har klart seg super bra!!! Kunne ikke hatt det bedre!Hun har alltid støttet meg og fulgt meg opp!

Har også ei kusine som er alene mor!Hun studerer opp i tromsø, er helt alene med den nydelige pjokken hennes!Men hun klarer seg utmerket!Best på skolen!!

Stå på sier jeg!Du er tøff så du klarer dette bra!

Min mor har aldri angret på valget sitt, og nå sitter hun snart(litt lenge til da) som bestemor til 2:)

Masse lykke til!

Skrevet

Jeg ble alenemor da jeg var 19 og var det i 12 år før jeg møtte drømmemannen, så jeg vet ALT om hvordan det er å være virkelig alenemor... dvs. uten en far i bildet heller.

Så jeg skriver under på meldingen over her; stå på! :o)

Skrevet

Jeg er. Vi har en på 4 år fra før og neste kommer 22 desember. Men det skal nok gå bra.. :)

Dette klarer du helt fint!!

Lykke til! :)

Skrevet

Har vært aleine med sønnen min fra dag en føles det som. Jeg har hatt alt ansvaret, og faren var ALDRI hjemme. viste seg at han røyka hasj o.l hos kompiser hver kveld, så følte meg dønn aleine. flytta når guttungen var 14mnd, så etter det har jeg vært DØNN aleine med han. Helt fram til for ett halvt år siden : ) Nå er vi brått to om ansvaret, og det er godt. Min nye samboer tar på seg sønnen min som det naturligste i verden, og nå skal han bli storebror

Skrevet

Jeg er alenemor.

Jeg fikk min første allerede da jeg var 14 år, og var alenemor fram til jeg var 25. Da giftet jeg meg og fikk en datter. Nå er jeg gravid igjen, men midt i en skilsmisse, så blir alenemor igjen.

Da jeg var 14 var det klart vanskelig, men alt har ordnet seg helt fint ;-)

Datteren min(som nå er 15) er en kjempesmart og snill jente med ambisjoner her i livet. Det var til tider tøft, men allikevel en stor velsignelse å oppdra henne til den flotte unge damen hun er i dag.

Jeg skal ikke si at det bare har vært en dans på roser, men jeg føler at meg og datteren min har et sterkt og spesielt bånd siden det alltid har vært "oss to".

Men jeg ble gift igjen, og min nye mann tok i mot min datter som sin egen. Du må huske at selv om du er alenemor nå så er det ikke sikkert at det blir sånn for alltid ;-)

Og husk at ALENEmor er et teit ord. Du er ikke alene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...