Gjest Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 På gravid-bilbeltet mitt er det et belte/stropper som jeg ikke skjønner hvor jeg skal feste.Noen som vet? Kjøpte brukt så har ikke bruksanvisning...
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Kan tenke meg at det skal rundt på baksida av setet!
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Ah! Takk! føler meg litt dum, men lurte på om det skulle rundt magen eller lårene, eller hva?
M*A*S*H* Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Det som ser ut som et belte festes rundt seteryggen, plata sitter du på, så fester du selen som går over lårene i hempa mellom beina. Hele vitsen med sela er ikke å "stoppe deg" ved kræsj, men å holde den nederste selen vekk fra magen. Sikkerhetsbeltet til bilen skal altså sitte som før, bare at nederste selen går innom hempa mellom beina dine. U see? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå