Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid drømt om at livet mitt var slik...sorry

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en fin drøm da, selv om det tok litt av...:)

Skrevet

Det er bare helt syyykt å gjøre noe sånt! Er du gravid i det hele tatt? og med hvem???

Tenk over hva andre som leser innleggene her, og som sliter med både å bli gravid, svangerskap, partenr m.m. føler nå! skam deg!

godt for deg at du sier unnskyld i hvert fall...

Skrevet

Det var på sin plass.

Mange engasjerte seg i trillingene dine, og er selvsagt skuffet og føler seg misbrukt nå - så jeg tror de setter pris på en unnskyldning.

Skrevet

Folk er her på eget ansvar og må selv være litt skeptisk i forhold til hva man leser. Hørt om nettvett..?

Men fint av Ella å innrømme at det ikke var så sant..

Skrevet

Må jo gi henne kreditt på at hun har fantasien i orden!

Et tips bare om du drømmer om at livet ditt skal bli være slik, du bør du gjøre noe annet enn å sitte her inne å fantasere.

Tviler sterkt på at du vil finne en rik franskmann her inne;-)

Så kom deg ut i verden, så har du sikkert større mulighet for å treffe noen.

Skrevet

Egentlig venter jeg sekslinger og får gratis bleier 1 år. Volvo ble så imponert at jeg får en bil også.

Jeg lurte dere godt da. Mange som engasjerer seg.

( Jeg er ikke karamella heller, men nicket var ledig så... Nå sletter jeg nicket, så nå kan noen andre ta det, og bølle videre) Bye bye

Skrevet

Men si meg: Hva i all verden gjør du inne på de sidene her?? Og hvorfor driver du på med sånn løgn?? Fatter det bare ikke, ta deg en tur til legen.......!!

Skrevet

Hva har jeg gått glipp av her da? Forsøkte å lete i de andre trådene...

Skrevet

vi har fått servert en utrolig historie. ella bella karamella testet positivt i begynnelsen av mai og plutselig, en mnd senere, hadde hun vært på ordinær ul (dvs 18 uker på vei). der fikk hun vite at hun var gravid med trillinger. vi har hørt historien om hennes vanvittig rike kjæreste fra frankrike som leide halve bergen for å fri til henne. jaja.. god historie, men ikke veldig gjennomtenkt om hun skulle lure oss over lengre tid.

Skrevet

Ha ha, ja, ja, det er vel noen som kjeder seg skikkelig da:-)

Merkelig, kunne ikke falle meg inn å gå inn på disse sidene hvis ikke jeg prøvde å bli gravid, eller faktisk var det. Jeg er jo heldigvis gravid og er her med goood samvittighet og glede:-)

Skrevet

Jøss, finnes jaggu mange forstyrrede mennesker her inne.. Dette er ikke den første tulleprofilen som har holdt godtruende mennesker her for narr.. Kvalmt..

Skrevet

Hehe... Synes det var underholdende jeg da:) hehe.. Skal jo uansett vere skeptisk til alt en leser på internett... Veldg MYE oppspinn:)

Vi velger jo selv om vi vil lese det og tro på det:)

Skrevet

Haha, tror ikke det er den "ekte" Ella Bella Karamella som skriver nå. Denne mangler profil...

Haha, historien var bare litt for utrolig...

Dårlig gjort, men var underholdene da ;-)

Skrevet

Det er 2 Ella Bella Karamella her inne.... Hva f**n er det fornoe da? 2 kan ha samme nick?

Skrevet

Tja, kanskje EBK nr 1 har slettet sin profil? Ikke vet ... ;-)

Skrevet

Lisa Rose er Ella Bella Karamella. Du har røpet deg. Jeg har skjønt hele greia nå og du ble lurt. Du bytta nick og en annen har brukt ditt gamle til å "gjøre opp sakene" dine. Du klarte ikke holde deg unna ikke sant? På tide å skifte nick igjen kanskje?

Skrevet

Du er jo ny på BIM Lisa Rose. Men har tydligvis peil. Er tydligvis inn i det med at EBK har skiftet nick, du har sjekka profil osv. Fått litt hetta nå?

Skrevet

ikke tror jeg på at hun var 14 heller når hun fikk barn. ;)

Skrevet

Er det bare fordi hun er ny, dere tror det er samme person?

skjønner ikke helt greia, jeg... ikke tror jeg det er samme person heller... men litt av en vellkomst hun får!

Skrevet

synes Ella Bella er kul jeg!! litt av en fantasi, ganske underholdende å lese! og nok en gang hisser alle seg opp her inne, og lar seg provosere noe voldsomt. kan dere ikke slappe av litt og la folk tulle litt hvis de absolutt vil det? det er da ingen som tar skade av å lese feks om frierhistorien hennes..

GO ELLA BELLA!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...