vannmann84 Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Nå kjenner jeg at jeg har fått skikkelig bekkenløsning. Vagger som en pingvin... Mest vondt i skambenet. Så tenkte at d er på tide å ringe en fysioterapaut. Noen hær som har blitt mye bedre av fysioterapi eller bør jeg bare venne meg til dette..?
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 jeg bare sier d..ring med engang å ta d før d kommer skikkelig..jeg har gått 4 ganger..men allerede 2 gangen kjennte jeg kjempegod effekt..men jeg går til ei som har spesialisert seg på bekkenløsning -..har fått et nytt liv..gråt hver gang jeg skulle legge meg..å hver gang jeg skulle stå opp eller snu meg i senga.. nå er d ingen problem:)
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 ring legen å be om henvisning... gratis.. Hjelper på meg og:) borte blir det ikke men mye bedre:)
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Ja er enig med de andre her...lønner seg å komme igang med fysio så fort som mulig - jo fortere jo bedre... Er ikke sikkert at du blir bedre, men uansett så forhindrer det at du blir verre! Det har hjulpet meg i den forstand at jeg ikke har blitt verre. Og så har jeg fått masse tips om hva man bør gjøre og ikke gjøre i hverdagen...alt fra hvordan du skal legge deg og gå opp av sengen til øvelser du kan foreta hjemme for å få igang sirkulasjonen. Lykke til!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå