mamma sin kompis Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 La meg fredags kveld med snev av mensverk. Tenket ikke noe over det siden siden jeg hadde hatt det slik til å fra i 2 uker. Våknet kl. 1 natt til lørdag, termin dagen, med rier og enda mer mensverk. Sto da opp å la meg på stuen for å sjekke om der var en rytme i riene. Og det var det 6-10 min mellom hvert tak,og med 30-50 sek varighet. Ringte så føden i 3 tia. Siden jeg må til sykehus, og for å komme dit er det fly på natters tid ( 1/2 time)og bil på dag tid (3 timer). Jeg måtte bare komme inn med en gang, var ikke noe å vente på siden jeg hadde en rask fødsels sist gang. Kom på føden 10 min over halv 4, satt på flyet kl. 4, og var framme på sykehuset 10 min over halv 5. Ble så satt til registrering, og riene var i samme intervall fremdeles. Ble så lagt på et rom for å sove/hvile. Sov fint, og sto opp om morgenen i halv 9 tiden, likens rier. Men så plutselig kl. 11 var det brå stopp med rier.....åååååå, ble så skuffet. Hadde ikke en kynner en gang. Ikke mensverk heller. Så da var det bare å vente da om det muligens kom tilbake. Men nei. Kl.17 fikk jeg akupunktur.....la meg om kvelden om håp om ting skulle skje iløpet av natten. Våknet neste morgen, ingenting da heller. Hadde jeg bodd i nærheten av sykehuset hadde jeg blitt sendt hjem lørdagen. Men jeg ble sendt hjem søndagen - fikk meg en fin hurtigrutetur da. Tanken var jo der, tenk vist ting startet ombord der. Sist gikk vannet uten noen form for forvarsel men neida. Kom meg helskinnet hjem. Har idag, mandag, hvert å fått en runde til med akupunktur....så får vi se hva natta bringer. Kynnerene har kommet tilbake, men det er jo fordi har ting å henge fingrene i hjemme, med en på 2,5 år, og litt husarbeid. Har en annelse mensverk nå i ettermiddag, men vil bare ikke håpe så mye.....mildt sagt lei, så blir bare skuffet. Så det blir nok en sveve tur til på meg forhåpentligvis iløpet av uka.... Ellers blir jeg mest sannsynnligvis innlagt den 23.juni til igangsetting 2 dager etter. Føden her jeg bor tar sommerstenging fra fredagen av, så håpet er jo å få bebisen ut før de stenger slik at barsel tiden kan bli tatt der...
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 huff:) Skjønner deg.. men den kommer nok snart! lykke til da...!
nygift med spire i magen nr2 Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 huff... føler virkelig med deg.. den skuffelsen må være stor... ENDELIG noe igang også neida... også med så lang reise da... huff!! Jaja..ønsker deg ihvertfall MASSE lykke til
m*78 Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Hei. Hørtes skikkelig kjedelig ut dette da. Har det skjedd noe mere i løpet av natten nå, eller? Håper du kommer igang veldig snart, ikke noe morsomt å gå sånn å vente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå