alvilde Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 var hos legen i dag, er 15uker å ho fant ikke fosterlyden med det apperatet å hun leitet å leitet å jeg fikk mere å mere panikk å i urinen var det blod å proteiner. hva mener de med at det er proteiner i urinen?? å blodtrykket mitt var veldig lavt ,ble helt stressa.. så hun fikk en legekollega av seg til å ta ultralyd å alt er bra:) heldigvis:) det eneste jeg er bekymra for nå er det blodet de fant,men de skulle sende det til dyrkning (hva enn det er fornoe)
Går for gull Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Jeg tror ikke du trenger å engste deg. JM fant også rester av blod i urinen min sist, og litt proteiner. De tipper det kom av at jeg hadde hatt en soppinnfeksjon, men ble bedt om å komme med ny urinprøve noen dager senere. Da var alt helt fint:) Er visst helt mikroskopiske verdier. Har ikke blødd ei dråpe blod i dette svangerskapet jeg, men testene er veldig ømfintelige da, og det er jeg bare glad for!! Jeg har ikke lavt bt, men regner med at de sjekker alt for deg nå! Du er jo i trygge hender:)
☆twinkle twinkle Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 hei, jeg ville bare si at de har funnet blod i min urin også ,men det var helt normalt hos gravide.. Det med protein vet jeg ikke noe om men det går sikkert helt fint, hvis ikke ville de vel sagt noe? Noen leger altså , de kan skremme vettet av en stakkars..
alvilde Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2008 takk for svar, godt å høre positive tilbakemeldinger:)
Nina_J Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Når de setter en prøve til dyrking er det for å sjekke etter bakterier ol. Det tar gjerne noen dager før de kan se om prøven er fin eller ikke. De ser på en måte om det er noe som dyrkes fram om du skjønner.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Jammen alt va jo bra me babyen :-))) Litt blod i urin kan ha mange årsaka, å mæst sannsynli e d ingenting:-) Håpe du har d bra!
Gurine Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Litt blod i urinen har som oftest ikke noe med babyen å gjøre..., da måtte det jo vært pga blod fra skjeden og ikke urinen. Evt blod i urinen kan være et tegn på urinveisinfeksjon, helt ufarlig og du får i såfall antibiotika. De dyrker urinen for å se om den inneholder bakterier som gjør at du trenger behandling. Fint alt var bra med babyen. Litt nervepirrende når man ikke får høre hjertelyd når man forventer det, bra du kunne få ultralyd med det samme da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå