Gå til innhold

flere her som har lyst på MANGE barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har bare en nå da men kunne godt tenkt meg 4-5 barn..

noen fler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg skal hvertfall ha 4 barn.

Har 2 barn nå og har lyst på nr 3 om ca 2-3år, men har jo mange år på meg for å nå "målet" mitt :)

Skrevet

kanskje tre fire:) hadde egentlig bestemt oss for å bare få to før vi fikk lille tulla.. men det er jo så utrolig stort å være foreldre at detta må jo oppleves så mange ganger som mulig;) ;) ...

Skrevet

absolutt minimum her er 2barn og absolutt max er 5 :)

Vi kommer begge fra en stor familie, og er vant til å mange rundt oss.

Så vil gjerne ha mange barn selv :D

Skrevet

var jaggu ikke alene her nei..:)

Skrevet

Har forsåvidt mange; og kunne gjerne tenkt meg flere:0)

Bare koselig!

Skrevet

Vi har tenkt oss 3 eller 4 :)

Kommer begge fra ganske store familier, og det er vi veldig glad for!!

Skrevet

ville ha mangen barn, men desverre hadde jeg mye bekkenløsning så her blir det 2... kan ikke risikere kroppen min flere ganger:/

Skrevet

jeg har lyst på 2 eller 3 barn, har nettopp fått min første.

men sambo har en sønn fra før, så han vil ikke ha flere=( synd for meg da....

Skrevet

Jeg har lyst på ihvertfall 3 barn... da vi vil ha 2 forholdsvis tette så har vi ganske god tid til å få en til eller 2 om en del år... Og da er ihvertfall eldstemann gammel nok til å hjelpe til her :-D Så om 6 mnd eller sånn begynner prøvingen på nr 2... gleder meg..

Skrevet

Var sent ute med å få førstemann, det er jo helt fantastisk å bli mor, kunne aldri ha forestillt meg hvordan det ville bli, så jeg kunne godt tenke meg ett par til. Men samboer har to fra før, og han har satt foten ned allerede... og jeg blir ikke noe yngre.. Men håper jo jeg kan få overtalt ham til en til om noen år... da blir vi plutselig 6 i familien. Forstår jo ham, men urettferdig at han har 3 og jeg bare 1. Stebarn er ikke det samme som egne barn

Skrevet

Jeg har lyst på 4 barn.. Har 'bare' en sønn enda.

Sambo er ikke helt sikker på om han har lyst på så mange. Men er ikke så vanskelig og overtale. Han ville bare ha et, men nå er han allerede med på og snart lage nr 2:)

Men kan jo hende jeg skifter mening etterhvert som jeg får flere barn.

Skrevet

Har lyst på tre unger! Men siden man skal følge de opp, med tid og penger, så synes jeg kanskje det er mange nok. Også med tanke på bil, så kan man vel fortsatt ha en vanlig stasjonsvogn, uten å må ha en minibuss liksom!;)

Men synes det er viktig å ha tid til alle, men vil være en stor familie og etterhvert få mange barnebarn!:)

PS! Er imponert over dere som får 4-5 stk!!

Skrevet

Tja, vi har i utgangspunktet lyst på 3 eller 4, men skal nå se først hvordan det går å ha 1:) Hun er 10 mnd nå og skal prøve på nr 2 om ca 3 år, så får vi se hvordan det går:)

Skrevet

Linus er 5.mann i gjengen. så en gang ønsket jeg meg mange barn, og det har jeg nå. 5. er nok for oss.

En fin-fin gjeng vi har :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...