kråke76 Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Fant ut det var på tide å rydde litt i lekekassa til gutten min på 9 mnd. . men ble jo så lite igjen . . Hva leker deres 9 mnd gamle barn med? Må invistere i litt nye leker nå,men hva? trenger tips!!
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 sønnen min har noen kopper i fire forskjellige størrelser i foskjellige farger. kann settes oppi hverandre. de har hverfall vært en stor hitt her:)
Steinbukk77 Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Her er hitten for tiden de boksene ho over snakekr om. Vi kjøpte boks settet på IKEA for 19 kroner, (7 bokser i settet) Ho elsker de. Ellers har vi kjøpt en ball. 30 kr Ei puttekasse i tre som ruller (klossene inni bråker litt da den ruller og det er morro) 129 kr Fisher price sitt sirkus tog, 245 kr. Fisher price sin "gammeldagse tlf" med sånn ringehjul. Er på tilbud hos Ringo leker (tror jeg) 65 kr. Ellers har ho et par bøker ho får lov til å tygge på. Ellers så synes jeg leker er vanskelig. De synes jo ofte i denne aldrern at alt nytt er spenennde uansett hva det er.
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 det enkleste kan ofte være det beste. Min er 7 1/2 mnd og synes det er topp å " lese" en brosjyre eller leke med et plastlokk. Tror ikke det er nødvendig å kjøpe så mye, heller legge bort leker for så å ta de fram etter en stund.
Sistah*G07*J09* Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Her er det geomag baby det går i, en stor hit!! Skal også ut å kjøpe litt flere leker, da mini er totalt uinteressert i alt det andre vi har (har egentlig ikke så fryktelig mye). Hos besteforeldrene er det "stablekasser" det går i, slike som kan settes i tårn og oppi hverandre. Så det skal vi også kjøpe snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå