~Endorfina~ Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Føles det veldig likt, eller er symptomene/plagene veldig ulike? Det er vel ikke svært vanlig å være fryktelig kvalm ved ene graviditeten for så å ikke kjenne antydning til kvalme neste gang? Jeg var bare såvidt uggen forrige gang. Nå er jeg under 7 uker på vei og jeg har sterke kvalmebølger med jevne mellomrom. Er redd dette kan komme til å bli mye verre... Var liksom ikke forberedt på det
Bic&Bac Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Forrige gang var jeg veldig dårlig denne uken jeg er i nå, og sykemeldt. Nå kjenner jeg ikke at jeg er gravid, så og si.....
svanemamma Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Med mine to første var jeg litt kvalm utover ettermiddagen og kvelden. Nå med nr. 3 er jeg forferdelig kvalm hele døgnet og tatt av meg over 5 kilo. Kvalmen kom allerede ved ikm og jeg er nå 9+4.
Amazing Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Med min første var jeg ikke kvalm i det heletatt, nå er jeg litt kvalm innimellom. Ellers er jeg veldig mye trøttere og mer sliten denne gangen, men kan jo ha noe med at jeg har en liten aktiv tass å passe på denne gangen.. Hvor lang er du på vei, Endorfina?? Men jeg husker deg fra jeg var inne når når jeg var gravid med min første. Han er født 26.06.06! Mener å huske vi hadde termin ganske likt... Kan det stemme?? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå