Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Er det mange av dere som hjelper mannen deres med en "hjelpende hånd" når dere ikke orker hele pakken eller ikke har lyst, selv om mannen er kjempeklar? Min bedre 1/2-del ønsker at jeg av og til sørger for en hyggelig opplevelse for han og da holder det lenge med en hånd noen minutter, så er han kjempefornøyd. Han sier selv at han heller vil at jeg gjør dette enn at han selv sørger for kosen, de gangene vi ikke kjører fullt løp.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Jepp. Om jeg ikke er i form til sex, suger jeg han og "gir han en hjelpende hånd" :-)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 mann her.... Utrolig bra at dere hjelper til litt, det er selvsagt mye bedre det enn at man må gjøre det selv. Jeg gir gjerne kona litt ekstra hygge om ho ønsker det. Bare digg det. Men ho er ikke så glad i å suge så det blir dessverre veldig dårlig med det... Men lurer på om jeg skal tørre å spørre om ho vil hjelpe til om ho ikke orker å ha sex... Tviler på at ho hadde sagt ja dessverre, men man vet jo aldri?? Du som suger han og gir han en hjelpende hånd...flere skulle vært som deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå