tato Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Har mye vann i kroppen, men i dag er det spesielt mye i ene foten. Leggen, ankelen og foten er veldig hoven og den er hard og øm liksom. Er nesten nummen i den. Er dette normalt? Synes hvertfall det er ubehagelig. Er i uke 37 nå. Noen med erfaring, tips?
En snupp - og en knert i magen Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Det er jo vanlig med vann i kroppen såpass sent, men jeg hadde blitt veldig skeptisk hvis det kom plutselig og var spesielt på ene siden. Nummen er vel heller ikke vanlig om kroppsdelen er i bevegelse (jeg sovner av i fingrene på natten). Jeg tror nok jeg hadde ringt legen/føden og spurt der.
It's all about me Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Har samme problem. Får omtrent ikke på meg sko og sliter med å gå lengre stykker. Det er ikke uvanlig iallfall, og med mindre det øker enda mer/kom over natten er det bare noe å leve med de siste ukene.
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 som sagt..d er jo normalt med vann i kroppen..jeg såg ikke ut med nr 1..fytti..de som ikke hadde sett meg å en stund kjennte meg jo ikke igjen på slutten hehe .. men jeg ville nok ha sjekket blodtrykk og urin om jeg var deg..så kan du roe deg litt med d..for er d normalt så er d nok ikke grunn til bekymring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå